רמז שימשיך בסיטי? אגוארו: "רוצה לזכות בכדור הזהב ובליגת האלופות"

פיל פודן, סרחיו אגוארו
פיל פודן, סרחיו אגוארו | Michael Regan/Getty Images

החלוץ מסיים את חוזהו ב-2021 והבהיר: "אני רוצה להמשיך לצמוח, זו ההזדמנות שלי". על הפרס האישי: "העונה שעברה הייתה הכי טובה שלי, זכינו בתארים אך לא הייתי בין הראשונים". וגם: המשך העונה, ארגנטינה ומסי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

סרחיו אגוארו הוא אגדה במנצ'סטר סיטי. החלוץ שהגיע בקיץ 2011 וכבש את שער האליפות הבלתי נשכח נגד ק.פ.ר והרשית כבר 180 שערים בליגה, מסיים את חוזהו בשורות הסיטיזנס ב-2021. האוהדים רוצים לראות את הארגנטינאי ממשיך ולפי ראיון שסיפק אתמול (שלישי) בו סימן מטרות עם המועדון – בהחלט נראה שזה אפשרי. אולי הוא ישוב למולדתו ארגנטינה בשלב מאוחר יותר.

"אני רוצה להמשיך לצמוח עוד וזו ההזדמנות שלי", אמר אגוארו בראיון ל"סאן", אך סייג במעט: "נכון לעכשיו אני לא חושב מה עליי לעשות בעתיד, המועדונים נתקלו בבעיות בשל הקורונה".

זכייה בכדור הזהב ובליגת האלופות: "כל שחקן רוצה לזכות בפרס הזה של כדור הזהב, וליגת האלופות היא הטורניר הגדול ביותר, עדיין לא היינו דומיננטים מספיק. ברמה האישית, בשנה שעברה זו הייתה העונה הכי טבוה שלי, זכינו בארבעה תארים ועדיין לא הייתי בין עשרת המועמדים הסופיים. אבל אני חושב שאני שם, אלא בגלל ההישגים והתארים שלי בקבוצה".

סרחיו אגוארו (Catherine Ivill/Getty Images)

על ליאו מסי והנבחרת: "אני לא מבין את אלה שמעבירים עליו ביקורת לגבי הנבחרת. הוא הראשון שסובל אחרי כל הפסד והוא ממשיך להגיע ולשחק. אני מתעצבן כשאומרים לנו להתאמץ יותר. התמזל מזלינו להגיע לגמר המונדיאל והקופה אמריקה, זה לא שלא עשינו כלום. כדורגל הוא לא רק מאמץ, היו לנו תקופות לא טובות בנבחרת בגלל כל מיני דברים. לגרמניה לה הפסדנו בגמר המונדיאל יש הרבה שחקנים גדולים. גם צ'ילה הייתה יריבה ראויה והפסדנו בפנדלים".

כמו כן, הארגנטינאי אמר כמה מילים גם בראיון לתוכנית הספרדית "אל צ'ירינגיטו". על חזרת האימונים: "לפני 15 ימים קיבלנו בשורה משמחת שאנחנו עתידיים לשוב בארבעה במאי. אם ליגת האלופות תשוחק רק באוגוסט זה יהיה קשה. כשנחזור לשחק נהיה מעט מתוחים, אבל הכי חשוב שיהיה אפשר לשחק".

על הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד: "היינו רוצים לשחק באנגליה עם הקהל שלנו, זה יהיה מאוד לא פשוט בלעדיהם. יש לנו תוצאה טובה". החלוץ לא שותף במשחק במדריד בו ניצחה סיטי 1:2 משערים של קוויין דה בריינה וגבריאל ז'סוס. העונה הוא כבש העונה 23 שערים ב-30 הופעות בכל המסגרות, כשהבקיע בכל ששתץ משחקי הפרמיירליג הראשונים לא פחות משמונה שערים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי