פוצ'טינו: "לפני שאמות אני חייב לזכות בתואר עם טוטנהאם"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו ברגע השיא. ההעפלה הדרמטית לגמר | Gettyimages

המאמן סיפר בראיון על געגועיו בספרס ואמר שעל אף שהוא מלא תשוקה לאתגר הבא הוא מקווה לסגירת מעגל: "מהרגע שעזבתי החלום שלי הוא יום אחד לחזור ולהעניק לקהל בחזרה". וגם: על פיטוריו

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בדיוק לפני שנה נכנעה טוטנהאם 1:0 לאייאקס בביתה במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. בגומלין כעבור שמונה ימים היא תחולל מהפך בדרמת ענק בזכות שלושער של לוקאס מורה וותעפיל לגמר עם 2:3 גדול. על הקווים עמד מאוריסיו פוצ'טינו, שפוטר לאחר כחצי שנה. המאמן הארגנטינאי עדיין לא יודע מה יהיה הצעד הבא אך בדבר אחד הוא בטוח: זה יושב לו על הלב שהוא לא הצליח לזכות עם הספרס בתואר (נכנעו 2:0 לליברפול בגמר) והוא מצפה להזדמנות שנייה בעתיד. תהיה מתי שתהיה.

הספרס זכו למחמאות על כך סגנון המשחק ההתקפי והמאמן, שעמד על הקווים במשך חמש וחצי שנים – הצליח לקדם שחקנים רבים בלי להשתולל בחלון ההעברות, אך תואר אחד ולו הקטן ביותר – היה חסר. פוצ'טינו אמר ל-BT ספורט:  "זה היה מסע מדהים, היינו כל כך קרובים לזכות בגביעים הגדולים, בפרמיירליג ובליגת האלופות. זה היה מסע מדהים שהסתיים בדרך בה איש לא רצה שזה ייגמר". כזכור, הוא פוטר בחודש נובמבר אחרי פתיחת עונה חלשה כולל שביעייה שספג נגד באיירן מינכן בשלב הבתים.

הרצון לחזור: "מה שבטוח, מעכשיו, מהרגע שעזבתי את המועדון, החלום שלי הוא יום אחד לחזור ולנסות לסיים את העבודה שלא סיימנו. כמובן שעצרנו ככה, ועכשיו אני עם הפנים קדימה, אני מצפה להמשיך הלאה ומלא מוטיבצייה. אבל עמוק בפנים הייתי רוצה שיום אחד אחזור כי המועדון והאוהדים כה מיוחדים".

"אולי בעוד חמש, אולי בעוד עשר שנים, לפני שאמות אני רוצה שוב לאמן את טוטנהאם ולזכות בתואר. אני רוצה להרגיש מה זה לזכות בתואר עם טוטנהאם. קיבלנו אהבה ענקית וזו הזדמנות טובה להחזיר להם על הכל".

אתמול (רביעי) דווח כי המאמן מועמד להצטרף לפרוייקט השאפתני של ניוקאסל, אם כי גם פריז סן ז'רמן וריאל מדריד עוקבות. מה שבטוח שהוא שהמאמן המוכשר צפוי לחזור לקווים במהרה.

פוצ'טינו עם קיין. רק תואר היה חסר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי