אלכסנדר ארנולד מנסה לגייס את ג'יידון סאנצ'ו לליברפול

ג'יידון סאנצ'ו , טרנט אלכסנדר ארנולד , מרכוס ראשפורד
ג'יידון סאנצ'ו , טרנט אלכסנדר ארנולד , מרכוס ראשפורד | Mike Egerton/PA Images via Getty Images

הכוכב האנגלי של דורטמונד, שמחוזר ע"י כל הקבוצות הבכירות בפרמיירליג, זכה למחמאות גדולות ממגנה של ליברפול. גם הכוכב הצעיר של צ'לסי חשף חברות גדולה: "אנחנו מדברים בכל יום"

(גודל טקסט)

ג'יידון סאנצ'ו ייכנס לחלון ההעברות של קיץ 2020 כאחד המלפפונים החמים בעולם הכדורגל, וחבריו לנבחרת אנגליה כבר מפנטזים לשתף איתו פעולה בעונה הבאה בפרמיירליג.

טרנט אלכסנדר ארנולד, המגן הימני של ליברפול, סיפר שהיה מאוד רוצה לשחק עם הכוכב של בורוסיה דורטמונד, וגם קאלום הדסון-אדוי, הכוכב הצעיר של צ'לסי חשף חברות גדולה. בלייב באינסטגרם שערך אמש (חמישי), אמר ארנולד: "אם הוא (סאנצ'ו) יגיע לליברפול, הוא ישפר אותנו כקבוצה וישתפר בעצמו, אז אני יותר מאשמח לשחק איתו. שיחקתי איתו בנבחרת אנגליה – הוא כישרון מאוד מאוד מאוד מיוחד". 

סאנצ'ו, שעזב את מנצ'סטר סיטי בגיל 17 ופרץ בדורטמונד, כבש 14 שערים ובישל 15 נוספים ב-23 הופעות העונה בבונדסליגה, עד לפגרת הקורונה, ומבוקש ע"י כל הקבוצות המובילות בפרמיירליג.

בלייב נוסף שנערך באינסטגרם, הדסון-אודוי, הכוכב הצעיר של צ'לסי שלח רמזים לגבי האפשרות שסאנצ'ו יגיע לסטאמפורד ברידג' בקיץ, וחשף חברות גדולה מאוד: "אני וסאנצ'ו קרובים מאוד, אנחנו מדברים כמעט בכל יום, סתם לבדוק מה קורה אחד עם השני".

"כמובן שהוא שחקן נפלא ואשמח לשחק איתו – הוא שחקן שיהיה מדהים לשתף איתו פעולה. גם בנבחרת אנגליה, שיחקנו יחד בכל הגילאים כך שהחיבור קיים. הדרך שבה אנחנו משחקים ביחד, אנחנו פשוט יודעים איפה השני נמצא על המגרש ואוהבים לשחק יחד. אני לא יודע אם הוא יגיע לצ'לסי, אבל אני אשמח מאוד לראות את זה קורה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי