ראש העיר של ליברפול גרם לסערה בעיר: "מאוכזבים ממנו"

ליברפול
ליברפול | Gettyimages

ג'ו אנדרסון טען בראיון ב-BBC, שאוהדי 'המייטירדס' יתכנסו מחוץ לאנפילד במשחקים ללא קהל, והותקף ע"י הקבוצה וארגון האוהדים: "אין שום עובדה שמבססת את הדברים שלו"

(גודל טקסט)

ראש העיר של ליברפול, ג'ו אנדרסון, שידוע כאוהד מובהק של אברטון, גרם אתמול לסערה בעירו בראיון ל-BBC, כשטען שאוהדים יתקהלו מחוץ לאנפילד ויחגגו אליפות אם הכדורגל יחודש. הטענה הזאת זכתה לתגובות חריפות מאלופת אנגליה הנכנסת, ומארגון האוהדים המפורסם שלה. האדומים הגיבו בהודעה רשמית:

"כמועדון, אנחנו מודעים ומאוכזבים מהאמירות של ראש העיר ג'ו אנדרסון בראיון שפורסם אמש (חמישי). בעוד שחוסר ראיות תומך בטענות כאלה, אנחנו גם רוצים לדבר על שיחות קודמות שנערכו עם ראש העיר בנוגע למשחקים בדלתיים סגורות, שהסתכמו בהבנה כי זה חיוני להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם הגורמים החיוניים. בשבועות האחרונים, דיברנו עם קבוצות אוהדים שהודיעו לנו על נחישותם לשמור על המרחק החברתי ולא להתקהל אם עונת הכדורגל תחודש".

עוד נכתב: "אנחנו נמשיך לעבוד עם כל הגורמים הרלוונטיים במטרה המשותפת שלנו. כחלק מהפעילות שלנו, אנחנו בקשר ישיר עם משרד ראש העיר ומקווים שהשיחות יחודשו. בינתיים, המטרה העיקרי שלנו היא להגיב ולסייע במשבר ההומניטרי במערכת הבריאות ולעזור לעניים וכאלה שסובלים ממחסור במזון ובידוד".

גם ארגון האוהדים הגיבו לראש העיר בהצהרה: "הנושא דיבר בצורה היפותטית, והודיע מה אוהדי ליברפול יעשו מבלי ליצור איתם קשר. אין שום עובדה שמבססת את התפיסה של ראש העיר, ואוהדי ליברפול לא ישברו את הבידוד ויתכנסו מחוץ לאנפילד לחגוג אליפות במשחקים ללא קהל".

באותו ריאיון פרובוקטיבי, סיפר ראש העיר, שהוא חושב שהמייטירדס צריכים לקבל את האליפות גם אם הליגה לא תחודש: "לדעתי הדבר הנכון לעשות הוא פשוט לסיים את העונה. ליברפול זכו באליפות בצורה מובהקת, מגיע להם וצריך להכתיר אותם. בשורה התחתונה, אני חושב שכדורגל צריך לבוא במקום השני שמדובר בבריאות וחיי אדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי