"אם תגיע מחר הצעה מריאל או מבארסה, לא אתן לזה לחמוק"

ראול חימנס
ראול חימנס | Gettyimages

ראול חימנס מאושר בוולבס ("קיבלתי את ההחלטה הנכונה"), רוצה להישאר באנגליה ("התאקלמתי מצוין") אך לא פוסל מעבר לשתי הגדולות של ספרד. תג המחיר: כ-40 מיליון יורו

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

אחרי שהבקיע 26 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות, ראול חימנס מוולבס צפוי להפוך לאחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ הקרוב. לחלוץ בן ה-28 יש חוזה עד יוני 2023, אולם לא מן הנמנע שהזאבים יסכימו למכור אותו תמורת הסכום הנכון. על פי 'טרנספר מרקט', שוויו מוערך ב-40 מיליון יורו.

לאחרונה הוזכר חימנס כמועמד להחליף את לוקה יוביץ' בריאל מדריד. הבוקר (ראשון) התייחס החלוץ לספקולציות הרבות בנוגע ליעד הבא שלו: "אני קורא שמועות באמצעות הרשתות החברתיות. כבר החתימו אותי בריאל מדריד, במנצ'סטר יונייטד, בצ'לסי ובארסנל. כל יום מפרסמים שם של קבוצה חדשה".

על עתידו אמר חימנס: "אני צריך להישאר רגוע. אם מדברים עליי אז כנראה שאני עושה משהו נכון. הייתי רוצה להישאר באנגליה. אני שמח, התאקלמתי מצוין ואני ממש אוהב להיות כאן. כמובן שאם תגיע מחר הצעה מריאל מדריד או מברצלונה, אז אני לא אתן להזדמנות הזו לחמוק ממני".

על וולבס: "בינתיים, אני והקבוצה נלחמים על דברים חשובים כמו העפלה לליגת האלופות. המאבק על זכייה בליגה האירופית נראה קשה, אבל אנחנו בשמינית הגמר ועדיין נמצאים חזק בתמונה. אני חושב שקיבלתי את ההחלטה הנכונה כשעזבתי את פורטוגל ובאתי לכאן. אני ממש לא מתחרט".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי