בפרמיירליג חוששים: הכוכבים יטרפדו את חידוש הליגה

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Laurence Griffiths/Getty Images

בסוף השבוע צפויים ראשי 20 המועדונים ובכירי הליגה האנגלית לאשר את התוכנית שתוגש לממשלה, אולם לטענת "מירור" רבים מהם מוטרדים מכך שדווקא השחקנים יתנגדו מחשש לבריאותם

(גודל טקסט)

שבעה שבועות, זו התקופה שזקוקים לה ראשי הפרמיירליג כדי להשלים את עונת 2019/20. בסך הכל 92 משחקים נותרו לליגת הכדורגל הטובה בעולם, שמקווה ביום שישי הקרוב להכריז רשמית על הגשת התוכנית שתאפשר את חזרת הליגה בחודש הבא. בהתאם לתוכנית הסופית שתוגש לאחר הפגישה הקרובה לממשלת בריטניה, כל עוד הליגה תיפתח לפני ה-19.6, יהיו לליגה שישה שבועות (ושבוע נוסף ליתר ביטחון) כדי להשלים את העונה לפני ה-2.8.2020, מה שצפוי להיות הדד ליין הסופי של אופ"א לסיום הליגות המקומיות.

ביום שישי כאמור תתקיים שיחה נוספת בין 20 ראשי המועדונים ובכירי הליגה ובמהלכה תתגבש התוכנית שתוגש לממשלה, ולמעשה אז גם תתקבל ההחלטה האם רק 10 אצטדיונים יארחו בדלתיים סגורות את כל משחקי הליגה – שייערכו במגרשים נייטרלים, כך שאף קבוצה לא תשחק בביתה – או שמא כל קבוצה תוכל לארח בביתה, ללא קהל כמובן.

בינתיים, לפי העיתון "מירור", החשש החדש הוא שגם אם כל ראשי המועדונים יצביעו בעד חידוש הליגה ושהמדינה תאשר לאחר מכן את החזרה לאימונים מלאים וכמובן שאת חידוש הליגה, השחקנים הם אלו שיסרבו לשחק ויטרפדו את הסיכוי שהפרמיירליג שוב תצא לדרך. לפי הפרסום, ב-48 השעות הקרובות ישוחחו כל ראשי המועדונים עם השחקנים כדי לשמוע את עמדתם ולהיערך בהתאם, בתקווה שיקבלו אור ירוק להמשיך עם פרויקט חידוש הליגה.

גם ביום שישי האחרון דנו ראשי הפרמיירליג במשך ארבע שעות ולפי "מירור", עמדת השחקנים שטרם ידועה הייתה אחת הסוגיות הבוערות. בראיונות שהעניקו מספר מכוכבי הליגה, הם כבר סיפרו על החששות שמלווים אותם. סרחיו אגוארו, חלוץ מנצ'סטר סיטי, סיכם זאת היטב: "רוב השחקנים פוחדים לחזור. זה לא שהם מפחדים להידבק, אלא שהם מפחדים כי יש להם משפחות, ילדים, תינוקות, הורים – והחשש הוא שהם ידביקו אותם. זה מפחיד אותי, אבל אני פה רק עם חברה שלי ואני לא פוגש אנשים אחרים". 


גווארדיולה ואגוארו (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי