מוטב מאוחר מאף פעם: ליברפול התנצלה בפני פטריס אברה

פטריס אברה, לואיס סוארס
פטריס אברה, לואיס סוארס | ANDREW YATES/AFP via Getty Images

תשע שנים אחרי התקרית עם סוארס, חשף מגן העבר בפודקאסט של מנצ'סטר יונייטד כי היו"ר שלח הודעת התנצלות: "זה ממש נגע לליבי". על חלוץ ברצלונה אמר: "לעולם לא אקרא לו גזען, אפילו דיברנו בגמר האלופות"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כולנו זוכרים את התקרית המכוערת של לואיס סוארס כלפי פטריס אברה במשחק בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד בשנת 2011 כאשר החלוץ האורגוואי קרא למגן באינספור בקריאות גזעניות ולאחר מכן הושעה לשמונה משחקים וספג קנס של 40 אלף ליש"ט.

וכעת, אחרי תשע שנים, ניתן לומר שהמעגל נסגר סופית. היום (שני) דיבר המגן העבר שתלה את הנעליים אשתקד בראיון וחשף כי יו"ר ליברפול טום ורנר התנצל בפניו: "אני זוכר שאחרי זה כל ליברפול עלתה משחק וכולם לבשו חולצות תחת הכיתוב 'תומכים בסוארס', אבל לפני זמן קצר קיבלתי מייל מיו"ר שהוא מתנצל על מה שקרה", אמר אברה בפודקאסט של מנצ'סטר יונייטד.

הצרפתי המשיך: "הוא אמר לי שאני מוזמן לבוא לליברפול אם אני צריך משהו. זה ממש נגע בליבי כי תמיד מוטב מאוחר מאף פעם, אבל הופעתי שבמועדון תומכים בסוף כזה של גישה".

סולח מהר. פטריס אברה (ANDREW YATES/AFP/Getty Images)

על סוארס אמר: "אני יכול להעריך אותו על המגרש ועדיין להכיר את האדם שהוא היה, אבל זו הייתה תקופה מאוד קשה. לעולם לו אקרא לו גזען, כי אני לא מכיר אותו באופן אישי. גם כששיחקנו בגמר ליגת האלופות בשנת 2015, לחצתי את ידו במסדרון ודיברתי איתו. אני סולח ממש מהר".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי