אשתו של די מריה: "מנצ'סטר? חור מסריח עם אנשים מוזרים"

אנחל די מריה
אנחל די מריה | Michael Regan / Staff

בראיון שהעניקה, ג'ורג'לינה נזכרה בתקופה באנגליה: "האוכל מגעיל, הנשים נראות כמו בובות". על עזיבת ריאל מדריד בקיץ 2014: "התחננתי בפניו של אנחל, רק לא אנגליה". וגם: הכסף הגדול ששיחק תפקיד משמעותי

(גודל טקסט)

"אחריו שביקרנו את סרחיו אגוארו במנצ'סטר, התחננתי בפני אנחל, כל מקום רק לא אנגליה. כשנה לאחר מכן כבר היינו במנצ'סטר, איזה חור מסריח". הדוברת היא לא אחרת מאשר ג'ורג'לינה די מריה, אשתו של כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה, שסיפרה בראיון על הימים הקשים שלה ושל הקשר בממלכה.

"לא אהבתי שום דבר בעיר האיומה הזו", המשיכה ג'ורג'לינה, שביתה נשדד בזמנו ובעקבות כך המשפחה עברה לגור בבית מלון וסירבה לשוב לבית, שבסופו של דבר נמכר. "האוכל במנצ'סטר מגעיל, הנשים משתמשות בהמון איפור ונראות כמו בובות. כל האנשים נראים רזים ומוזרים. אתה מסתובב ברחוב ולא יודע אם יהרגו אותך או משהו".

על המעבר מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד: "עבורי, ריאל מדריד היא הקבוצה הטובה בעולם. מזג האוויר היה מושלם והאוכל פנטסטי. אם אתה עובד בחברה כזו או אחרת וחברה מתחרה מציעה לך יותר כסף, אתה לוקח את ההצעה. אנחל אמר שקיבל הצעה שתשפר משמעותית את מצבנו הכלכלי. הסברתי לו שאי אפשר להצליח בכל מקום ושאין סרט שנעבור לשם, אבל הוא רצה ללכת על זה כי הוצע לו שכר גבוה מאוד וכך קרה".

למרות שהעונה בצרפת לא הגיעה לסיומה, די מריה הוכתר לאחרונה לאלוף צרפת עם פריז סן ז'רמן והיה אחד משחקני המפתח של הקבוצה עם 14 בישולים ושמונה שערי ליגה ב-26 הופעות. בקיץ 2014, אחרי ארבע שנים בריאל מדריד, כזכור, הקשר עבר למנצ'סטר יונייטד תמורת כ-60 מיליון ליש"ט ובתום שנה לא מוצלחת, בלשון המעטה, הצטרף לקבוצה מעיר האורות בה הוא כאמור משחק עד היום.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי