תיירי הנרי: "אני לא יכול לבקש מאובמיאנג להישאר בזמן שאני עזבתי"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Julian Finney/Getty Images

בצל הדיווחים על עזיבתו של החלוץ, מלך שערי ארסנל בכל הזמנים הודה: "ברור שכאוהד אני רוצה שיישאר, אך אולי הוא רוצה אתגר חדש? אני לא יודע מה עובר לו בראש". וגם: ציון הדרך של התותחנים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בארסנל ממשיכים לנסות להתמודד עם משבר הקורונה. והרבה לפני שבתותחנים חושבים איך לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה, הקבוצה של מיקל ארטטה דואגת מעתידו הלוט בערפל של הקפטן פייר אמריק אובמיאנג שמסיים את חוזהו ב-2021. בזמן שאביו של השחקן המליץ לו להמשיך בלונדון, דווקא תיירי הנרי, אגדת המועדון, הגיב בצורה אחרת.

"כאוהד ארסנל הייתי רוצה שיישאר, אבל כשחקן כדורגל הוא יעריך את המצב יחד עם משפחתו וייראה מה הטוב ביותר עבורו. לבחור יש קריירה ואני לא יודע מה עובר בראש שלו. אולי הוא נחוש לצאת לאתגר חדש?", אמר הנרי.

מלך שערי ארסנל בכל הזמנים הוסיף: "כל מה שאני יודע הוא שבהחלט נתגעגע לשערים שלו אם יעזוב. הוא מנייה בטוחה. יהיה קשה למלא את החלל שיותיר. איך אני יכול לומר לו להישאר כאשר אני בעצמי עזבתי? דברים כאלה קורים אבל זה בטח לא מבטל את האהבה שיש לך במקום". רבים ראו באובמיאנג, שלקח את חולצה מספר 14, כיורשו של הצרפתי. החלוץ שהצטרף מבורוסיה דורטמונד בחורף 2018 כבש 61 שערים ב-95 הופעות עד עתה.


תיירי הנרי (Gettyimages)

ובחזרה לתותחנים, הנרי משוכנע שעצירת הכדורגל הגיעה בתזמון הגרוע ביותר עבור ארסנל: "זה קשה, ארטטה הביא אותם לדרך מסוים. הקבוצה הייתה קומפקטית יותר, היה קשה לנצח אותה. כמאמן, לא קל להתמודד עם זה. הוא רצה להמשיך עם הדברים שהתחיל. מה שקורה עכשיו זה עדיף על כלום אבל זה לא תחליף לאימון על כר הדשא. אני חושב שצריך לתת לו זמן".

אגב, בדיוק לפני 14 שנה כבש הנרי שלושער במשחק הפרידה של ארסנל מאיצטדיון הייבורי המיתולוגי. התותחנים ניצחו 2:4 את וויגאן והצליחו להשיג בצורה דרמטית את הכרטיס לליגת האלופות כאשר היריבה השנואה טוטנהאם הפסידה לווסטהאם של יוסי בניון. בפעם הרביעית ברציפות הצרפתי סיים כמלך שערי הליגה עם 27 כיבושים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי