קשר מנצ'סטר יונייטד אישר: "נחזור להתאמן בקבוצות ב-18.5"

אנדראס פריירה
אנדראס פריירה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

אנדראס פריירה התראיין בברזיל ורמז על כוונת ראשי הפרמיירליג לחדש את העונה: "התבקשנו לחזור לאנגליה, בתקווה שאחרי שבוע או שבועיים נחזור לאימונים מלאים". וגם: היעד הבא, הקבוצה בה יפרוש וההבטחה לאוהדים

(גודל טקסט)

במהלך השבוע האחרון, הפכה בריטניה למדינה עם הכי הרבה מתים באירופה מנגיף הקורונה ולמעשה השנייה בעולם להוציא את ארצות הברית. התחושות בממלכה קשות והמלחמה בהתפשטות המגפה עדיין קשה ונראה שעוד רחוק היום שתהיה שם אפשרות לשוב לשגרה. ולמרות כל זאת, נראה שמיום ליום אנחנו מתקרבים לעבר חזרת הכדורגל.

מספר מקבוצות הפרמיירליג וביניהן ארסנל וטוטנהאם כבר שבו בשבוע האחרון לאימונים, תחת מגבלות כמובן, אבל נראה שבשבוע הבא קבוצות נוספות יצטרפו למעגל ויאיצו את הקצב לקראת ההכרזה על שובה של עונת 2019/20 בפרמיירליג. לפי אנדראס פריירה, קשר מנצ'סטר יונייטד, כבר יש תאריך שבו אמורים להתחדש האימונים בכל קבוצות הליגה: ה-18.5, בעוד עשרה ימים.

פריירה אישר שהקבוצה ביקשה מכל השחקנים שעזבו את הממלכה לחזור במהרה, כדי שיוכלו להיכנס לבידוד ולהצטרף לאימונים: "הייתה שיחה השבוע ונראה שדברים מתקדמים בצורה טובה. התבקשנו לחזור כדי שנוכל להתחיל להתאמן ב-18.5 בקבוצות של שישה שחקנים, ואם לא תהיה החמרה במצב אז שבוע או שבועיים אחרי זה כבר נחזור לאימונים מלאים".


פריירה (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

פריירה, יליד בלגיה שמשחק בנבחרת ברזיל, התראיין ל"גלובו" הברזילאי ושם גם חשף: "זו העונה הראשונה שלי בקבוצה שבה אני מרגיש כמו שחקן פותח, כמו שחקן משמעותי, ולכן אני מתרכז אך ורק בזה ורוצה להצליח, אבל כשחקן אתה תמיד רוצה להתקדם ולשחק עבור מועדונים גדולים – אני מאוד אוהב את רייאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן, אבל אני במנצ'סטר מגיל 16, קיבלתי מהמועדון הכל ואני לא חושב שאשחק ביום מן הימים בקבוצה אנגלית אחרת. לא רואה את זה קורה".

לסיום, גם הצהיר הקשר בן ה-24 היכן יפרוש: "אני כבר יודע לומר בוודאות שארצה לפרוש בסנטוס, אבל אני לא חושב שאגיע לשם בגיל מאוד מאוחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי