סון נבחר למצטיין בטירונות בדרום קוריאה ויחזור לאימוני טוטנהאם

יונג מין סון
יונג מין סון | Republic of Korea Marine Corps via Getty Images

כוכב התרנגולים סיים את שלושת השבועות שלו בצבא ועל פי הדיווחים זכה לשבחים ולדירוג גבוה יותר משל 157 חבריו. המועדון אישר שהוא ישוב ללונדון, ייכנס לבידוד ויוכל לחזור לפעילות

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

רק באמצע השבוע נחשפנו לתמונות ראשונות של כוכב טוטנהאם בשירותו הצבאי בדרום קוריאה, והבוקר (שישי) התרנגולים הודיעו כי יונג מין סון השלים את הטירונות ויחשוב לאנגליה, כמובן לקראת חידוש הפרמיירליג בחודש הבא – החלטה רשמית טרם התקבלה, אולם הקבוצות מתחילות להחזיר את השחקנים לממלכה ומקוות לשוב לאימונים מלאים בעוד כשבועיים.

כידוע, סון שב לדרום קוריאה בחסות "פגרת הקורונה" כדי להשלים את שירותו הצבאי. בספטמבר 2018 הוביל הכוכב את נבחרתו לזכייה באליפות אסיה ובכך פטר את עצמו מ-21 חודשים בשירות צבאי ויכול היה לחזור לשחק כדורגל, אבל על פי חוקי המדינה על כל אזרח עד גיל 27 להשלים לפחות טירונות בת שלושה שבועות, ועל כן סון בן ה-27 ניצל את עצירת הכדורגל ברחבי העולם כדי לשוב למדינתו ולהשלים את חובתו.

סון לא רק השלים את חובתו בהצלחה ובשבוע הבא ישוב ללונדון, ייכנס לבידוד ויצטרף לאימוני טוטנהאם, אלא לפי הדיווחים בדרום קוריאה גם ניצל את איכויותיו ויתרונותיו הפיזיים ונבחר למצטיין בטירונות מתוך 157 חיילים שהיו איתו. יתרה מכך, נטען כי סון פגע באימוני המטווחים בכל 10 המטרות שהוצבו בפניו.


סון בטירונות בדרום קוריאה (Republic of Korea Marine Corps via Getty Images)


הצטיין במטווחים (Republic of Korea Marine Corps via Getty Images)


חוזר ללונדון בראש שקט (Republic of Korea Marine Corps via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי