באנגליה יזהירו את הקבוצות: הצבעה נגד מגרשים ניטרליים תגבה מחיר כבד

ג'ק גריליש
ג'ק גריליש | Michael Regan/Getty Images

המועדונים שבתחתית הטבלה טוענים כי המתווה שידון ביום שני אינו ספורטיבי וחוששים לרדת ליגה, ראשי הפרמיירליג יתריעו בפניהם: התנגדות עלולה לגרור השלכות חמורות יותר מכך

(גודל טקסט)

ראשי המועדונים בליגה האנגלית ייפגשו ביום שני הקרוב, לאחר שהממשלה תפרסם עדכון על השפעת הנחיות הסגר, כאשר במוקד הישיבה תעמוד ההצעה לחדש את הליגה במגרשים ניטרליים. ב"סקיי" דווח היום (שישי) כי ראשי הפרמיירליג יזהירו את הקבוצות מפני הצבעה נגד המתווה, שכן הדבר עלול לגבות מהן מחיר כבד בטווח הארוך.

שש הקבוצות שבתחתית – ברייטון, ווסטהאם, ווטפורד, בורנמות', אסטון וילה ונוריץ' – מסתייגות מההצעה לסיים את העונה במגרשים ניטרליים ללא קהל, מתוך חשש כי הוויתור על יתרון הביתיות עלול להשפיע על הסיכויים שלהן להישאר בליגה ותפגע בערך הספורטיבי של התחרות.

לפחות 14 מועדונים יצטרכו להצביע בעד על מנת לאשר את המתווה והלחזיר את הפרמיירליג לפעילות, ולכן קברניטי הליגה יזהירו את הקבוצות המתנגדות על כך שהתכנית עשויה להיכנס לתוקף גם לתחילת העונה הבאה, כך שכדאי להן לחשוב על ההשלכות בטווח הארוך אם יצביעו נגד ההצעה. על פי "סקיי", הקבוצות האנגליות מחויבות להשלמת עונת 2019/20 ושואבות אופטימיות מחזרתה של הבונדסליגה בסוף השבוע הבא.

טימו פוקי. נוריץ' תצביע נגד? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)
טימו פוקי. נוריץ' תצביע נגד? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי