ואן דייק: "התקופה הזו מרגישה כמו ימים שאחרי פרישה מכדורגל"

וירג'יל ואן דייק, רוברטו פירמינו
וירג'יל ואן דייק, רוברטו פירמינו | Michael Regan/Getty Images

בלמה של ליברפול סיפר את תחושותיו על משבר הקורונה: "קשה לא להיות שם בחוץ. מה שקורה גורם לך להעריך את הקריירה. יש חוסר וודאות כפי ששחקנים מרגישים אחרי שתולים את הנעליים". וגם: ההחלטה להצטרף למועדון

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בימים אלה ליברפול הייתה אמורה לחגוג ובגדול את שבירת הבצורת עם אליפות ראשונה מאז 1990. אחד מתארי האליפות המרשימים ביותר איי פעם ולא רק באנגליה. אלא שמגיפת הקורונה עצרה הכל. הליגה האנגלית צפויה להתחדש אך בלם הקבוצה, וירג'יל ואן דייק, הודה שהתקופה הנוכחית גרמה לו לחשוב איך ייראה היום שאחרי הכדורגל. 

ואן דייק אמר ל- BT Sport:  "קשה שלא להיות שם בחוץ על כר הדשא. להראות את הכישרון והרצון שלנו, לעבוד קשה. אפילו הדברים הקטנים במשחקים. לשחק עבור הרבה אוהדים ולנצח. אנחנו הרבה זמן ביחד ואוהבים להיות ביחד ועכשיו כבר חודשיים רחוקים. התחושה היא שמה שקורה עכשיו הוא משהו שלא היה מעולם".

ההולנדי הוסיף: "זה גורם לך להעריך קצת יותר את הקריירה. אני לא רוצה לחשוב על פרישה אבל זה בהחלט יהיה דבר מוזר. זה גורם לך לחשוב כמה קשה לשחקנים לקבל את ההחלטה לפרוש. ברור שאתה צריך לעבוד קשה ולספק את המשפחה שלך, אבל תהיה תקופה של אי וודאות כשאין לך מושג מה אתה הולך לעשות, כמו ברגע זה".

על הצטרפותו למועדון: "לפני שקיבלתי את ההחלטה להגיע לליברפול, התבוננתי בכל ההיבטים של המועדון. שיטת המשחק, החברים לקבוצה, העתיד. העיר, האוהדים. הכל צריך להילקח בחשבון. זו הייתה ההחלטה הנכונה. בששת החודשים הראשונים שלי ההעפלה לגמר ליגת האלופות הייתה בונוס גדול ועזרה לי בהתפתחות שלי כשחקן".

התנהלותו בחדר ההלבשה: "אני מדבר כשיש לי מה להגיד וכשאני רוצה. אני אוהב לנצח ושונא להפסיד. אני רוצה להיות הכי טוב ולעזור לקבוצה לתת הופעה מושלמת על המגרש. אם יש דברים שאני יכול לעשות טוב יותר או שחברי הצוות יכולים לעשות טוב יותר – אני בהחלט אדבר עליהם".

כיצד יוכל להשתפר: "עליי להמשיך לעשות את מה שאני עושה. להיות טוב לפרק זמן נוסף. ברור שיש טעויות קטנות. עליי לשמור על הרמה שהפגנתי בשנתיים האחרונות. תמיד יש מקום לשיפור ועליי לעבוד על זה בעזרת חבריי לקבוצה והמאמן".

ואן דייק מול רונאלדו בגמר (David Ramos/Getty Images)

עוד בליברפול. המנג'ר יורגן קלופ נשאל איזה שחקן עבר היה מצרף לקבוצה וענה בלי היסוס: "סטיבן ג'רארד, ברור!". המאמן סיפר שבזמן ששוחח בטלפון עם ז'ראר הוייה, מאמן האדומים בעבר, נתקל באגדת העבר של המועדון לראשונה על אף שהם גרו קרוב זה לזה במשך תקופה. "מעולם לא נתקלתי בו קודם לכן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי