היועץ הסודי: גיגס המליץ למנצ'סטר יונייטד להחתים את רודון

ג'ו רודון
ג'ו רודון | Joe Rodon

אחרי שסלל את דרכו של דניאל ג'יימס לאולד טראפורד בקיץ האחרון, מאמן נבחרת וויילס הרעיף שבחים גם על הבלם הצעיר של סוונסי והשדים האדומים עשויים להציע כ-20 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים הבוקר (ראשון) כי מנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע לסוונסי לא פחות מ-20 מיליון ליש"ט עבור ג'ו רודון, בלם בן 22, עליו השדים האדומים קיבלו המלצות חמות מאוד ממאמן נבחרת וויילס והאקס המיתולוגי, ראיין גיגס. בזכות הטיפ, גיגס זכה בתקשורת לכינוי "היועץ הסודי של סולשיאר".

על פי התקשורת האנגלית, גיגס, שתחתיו רודון ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת, החמיא נמרצות לשחקן והמליץ לראשי מנצ'סטר יונייטד להחתים אותו. שחקן נוסף שהגיע לשדים האדומים בעצת גיגס הוא כמובן דנייאל ג'יימס, גם הוא שחקן נבחרת וויילס, שכזכור נרכש בקיץ האחרון מסוונסי תמורת 15 מיליון ליש"ט.

הטיפ המוצלח שקיבל מגיגס על ג'יימס, הצורך בבלם ותג המחיר הנמוך, עשויים לסלול את דרכו של רודון לתאיטרון החלומות. הבלם הצעיר רשם העונה 21 הופעות ליגה במדי סוונסי, שניצבת במקום ה-11 בצ'מפיונשיפ אחרי 37 מחזורים. אשתקד הוא רשם 27 הופעות.

על פי' האתר טרסנפר מרקט', שוויו של רודון הוא שני מיליון ליש"ט בלבד, אולם גילו הצעיר והשבחים להם זכה העונה עשויים להוביל להתעניינות מצד קבוצות נוספות. ב'מירור' נכתב שהמנג'ר אולה גונאר סולשיאר רוצה לעבות את מרכז ההגנה, כשפיל ג'ונס, כריס סמולינג ומרקוס רוחו עשויים לפנות את מקומם ורודון יתחרה על מקומו מול הארי מגוויר, אריק ביילי ו-ויקטור לינדלוף.

ממשיך לייעץ לסולשיאר. ראיין גיגס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי