רונאלדו או מסי? הפעם הגיע תורו של קלופ להכריע

כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. מפגש ראשון מאז 2018? | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מאמן ליברפול נשאל על כוכבי העל במסגרת ראיון ביוטיוב ואמר: "אני בוחר במסי כי הוא גורם להכל להיראות כל כך פשוט. אבל אי אפשר להעריץ את רונאלדו יותר ממני. מדהים כמה זמן הם נשארו בטופ"

(גודל טקסט)
הוויכוח השולט בעולם הכדורגל בעשור האחרון הוא די ברור: כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי, לצד ההבנה שזכינו לראות את שניים מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה בפעולה. פרשנים, שחקני עבר ומאמנים, כולם נדרשו לסוגיה. לפני ימים ספורים התייחס לכך ארסן ונגר שטען ששלטונם של השניים הגיעו לקיצו. הפעם היה תורו של יורגן קלופ, מאמן ליברפול.
 
 
קלופ שיבח את הפיזיות המדהימה של כוכב יובנטוס ומלך שערי ליגת האלופות בכל הזמנים, אך אמר שהאיש שזכה בשישה כדורי זהב מסוגל לנפק את כל רגעי הקסם בקלילות. בראיון לערוץ היוטיוב "freekickerz" אמר: "אני בוחר במסי, אבל אי אפשר להעריץ את רונאלדו יותר ממני". ההסבר הוא פשוט. שיחקנו כבר נגד שניהם וכמעט בלתי אפשרי להגן מולם".
 
 
השחקן המושלם: "אם הייתי צריך להרכיב אותו, זה היה שחקן בגובה של רונאלדו שיכול לקפוץ לגובה כמוהו ולרוץ כל כך מהר, וכמובן הגישה הטוטאלית שלו. הוא מושלם בפן המקצועי. ובצד השני יש את מסי שאינו פיזי, הוא קטן, אבל הוא גורם להכל להיראות כל כך פשוט, הוא קוסם. אני אוהב אותו קצת יותר".


מסי ורונאלדו. קלופ בנה את השחקן המושלם ( AFP Contributor / Contributor)
 

 
המשותף להם: "הם נשארו בטופ למשך זמן רב כל כך, היו עקביים ורעבים. יש שחקנים שיש להם פוטנציאל גבוה מאוד להצליח בדומה להם, אבל הצלחה כזו בתקופה כה ארוכה זה מדהים בעיניי.

כזכור, קלופ פגש את רונאלדו בחצי גמר ליגת האלופות כמאמן בורוסיה דורטמונד ב-2012/13 והדיח אותו בחצי הגמר, וכן בגמר ליגת האלופות ב-2018 בו הפסיד 3:1 עם ליברפול. בעונה שעברה הוא ראה את מסי כובש צמד נפלא בקאמפ נואו במשחק הראשון בחצי הגמר (0:3 לספרדים) ובגומלין הקבוצה מאנפילד ענתה עם 0:4 ענק בדרך לגמר. כשנשאל לאחרונה איזה שחקן עבר היה מצרף למועדון כשהיה בשיאו ואמר: "סטיבן ג'רארד, בקלות. אבל הוא יצטרך להילחם על מקומו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי