מוריניו לגווארדיולה ולמפארד: "תישארו בבית ותראו בונדסליגה"

ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה
ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

ב"מירור" פורסם כי במהלך שיחת וידאו בין מאמני הפרמיירליג, המנג'רים של מנצ'סטר סיטי וצ'לסי הביעו את חששם מחידוש הליגה וזכו לתגובתו של "המיוחד", בו תמכו בין השאר קלופ ואנצ'לוטי

(גודל טקסט)

הדיונים בין בעלי הקבוצות בפרמיירליג לשחקנים ולמאמנים נמשכים ומתברר כי אתמול (רביעי) נרשמה שיחת וידאו סוערת במיוחד בין המנג'רים בליגה האנגלית. הבוקר נודע כי ז'וזה מוריניו, יורגן קלופ וקרלו אנצ'לוטי נמצאים בצד אחד של המתרס ואילו מצדו השני נמצאים פפ גווארדיולה, פרנק למפארד נייג'ל פירסון וגרהאם פוטר.

לפי דיווח בלעדי ב"מירור", מוריניו, מאמנה של טוטנהאם, סיפר במהלך הדיון של המנג'רים ונציגי ארגון המאמנים שהוא נואש להשיב את הפרמיירליג לפעילות וזכה לתמיכת קלופ, מנג'ר ליברפול, וקרלו אנצ'לוטי שהגיע בצהלך העונה לאברטון, אולם גווארדיולה (מנצ'סטר סיטי), למפארד (צ'לסי), פירסון (ווטפורד) ופוטר (ברייטון) הביעו את חששם מחידוש העונה, לקראת ההצבעה שאמורה להיערך ביום שני, לאחריה נדע רשמית מתי חוזרת העונה, בתקווה שכך יצביעו לפחות 14 מ-20 ראשי הליגה.

לפי "מירור", במהלך השיחה, בעקבות חילוקי הדעות שעלו, מוריניו אף אמר לאותם מאמנים: "אם אתם לא רוצים לשחק כדורגל, תישארו בבית ותצפו בבונדסליגה!". רוי הודג'סון, המאמן הוותיק בליגה שמדריך את קריסטל פאלאס, אף סיפר במהלך הישיבה שהוא מרגיש בטוח יותר במתחם האימונים של קבוצתו מאשר בסופרמרקט.

כידוע, נותרו עוד 92 משחקים לסיום העונה, תשעה מחזורים מלאים ושני משחקי השלמה, וכאמור ביום שני תיערך ההצבעה אם לחדש את העונה. לפי המתווה המסתמן, המשחקים בסופו של דבר ייערכו בכל 20 אצטדיוני הקבוצות ולא במגרשים נייטרלים, אך כמובן שללא קהל. המטרה היא לחדש את העונה ב-12.6, אולם ייתכן שהמשחקים ייצאו לדרך רק ב-19.6, בשל חשש השחקנים לשוב כל כך מהר לאימונים ולמשחקים לנוכח התחלואה הרבה בבריטניה.


מוריניו וגווארדיולה. שוב בשני צדי המתרס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי