דיווח באנגליה: רומא במשא ומתן עם מוחמד בן סלמאן

מוחמד בן סלמאן
מוחמד בן סלמאן | FAYEZ NURELDINE/AFP/Getty Images

יברח לניוקאסל ברגע האחרון? בממלכה טוענים שהנסיך הסעודי שוחח עם נשיא הג'יאלארוסי ג'יימס פלוטה, לאור הקשיים הביורוקרטיים לרכוש את הקבוצה מצפון לונדון

קבוצות: רומא ניוקאסל
(גודל טקסט)

בניוקאסל כבר מפנטזים על הרכב חלומות בעונה הבאה, בעקבות רכישתו הצפויה של הנסיך הסעודי מוחמד בן סלמאן, אבל ייתכן שהחגיגות היו מוקדמות מדי. לפי דיווחים היום (שישי) באי הבריטי רומא יצרה קשר עם יורש העצר ומנהלת איתו משא ומתן לרכישה.

על פי 'דיילי סטאר' נשיא הקבוצה האיטלקית ג'יימס פלוטה, מחפשת בנרות קונה פוטנציאלי לקבוצה והוא מאמין שרומא תהיה אופציה טובה עבור בן סלמאן, שמתקשה לרכוש את הקבוצה מצפון מזרח לונדון בעקבות לחצים מצד 'ביין ספורט' המחזיקה בזכויות השידור של הפרמיירליג במזרח התיכון ובצפון אמריקה, לא לאפשר לעסקה לצאת לפועל, בשל מעורבות של הסעודית בשידורים לא חוקיים של הליגה.

עם זאת, יש לציין כי בעבר גם שמו של נשיא פריז סן ז'רמן שייח' נאסר אל-חאליפי נקשר למועדון מבירת איטליה וגם אז נטען כי הוא עשוי לעזוב את הקבוצה מעיר האורות, אך דבר זה לא יצא לפועל ואל-חאליפי ממשיך להשקיע מאות מיליונים בקבוצה מדי שנה ולא מתכוון להוריד הילוך, וייתכן שגם במקרה של מוחמד בן סלמאן הסיפור יסתיים בצורה דומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי