גרנט פוטר במנהרה, השחקנים דאגו לו לטרמפ חזרה ללונדון

אברם גרנט במשחק הירידה עם ווסטהאם
אברם גרנט במשחק הירידה עם ווסטהאם | Clive Mason/Getty Images

ב"דיילי מייל" חזרו לירידת הליגה של הפטישים וחשפו כיצד סקוט פארקר נחלץ לעזרתו של הישראלי, שסיים את דרכו מיד לאחר הפסד חוץ לוויגאן, מרחק ארבע שעות מביתו, וסורב על ידי ההנהלה לשוב עם השחקנים

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

לפני תשע שנים ווסטהאם הפסידה 3:2 לוויגאן וירדה לליגת המשנה באנגליה מחזור אחד לפני תום העונה. המנג'ר שלה באותם ימים, אברם גרנט, פוטר עוד במנהרת השחקנים עם שריקת הסיום. ב"דיילי מייל" נזכרו אמש (שישי) באותו יום עצוב עבור הפטישים וגם הזכירו לכולם את המשימה האחרונה של השחקנים באותה עונה: להצליח לעלות את גרנט לאוטובוס איתם רגע לאחר שפוטר.

גרנט, כידוע, היה המנג'ר הראשון בתולדות הפרמיירליג שירד לצ'מפיונשיפ פעמיים תוך שנה, עונה קודם לכן זה קרה לו גם עם פורטסמות', אבל רגעי שפל כפי שהוא חווה דקות לאחר ההפסד לוויגאן, הירידה לצ'מפיונשיפ והפיטורים, הוא כנראה מעולם לא חווה. מתברר שבעלי ווסטהאם פיטרו את גרנט ואפילו לא תכננו לסדר לו איתם הסעה בחזרה הביתה, מבחינתם שיישאר וייראה את וויגאן חוגגת את הישארותה, אבל הקפטן סקוט פארקר לקח פיקוד ולא הסכים להשאיר את הישראלי מאחור – אגב, מרחק של ארבע שעות נסיעה ברכב.

"זה היה כל כך משפיל", סיפר ל"דיילי מייל" הבלם דני גבידון, "סקוט היה צריך לשוחח עם הבעלים ולהסביר להם שאסור להתנהג ככה לבני אדם". ג'ק קוליסון הוסיף: "שמענו על זה כשהיינו על האוטובוס ולא ידענו אם הוא יגיע או לא. זו הייתה המתנה ארוכה וסקוטי נאלץ ללכת אליו ולומר לו 'בוס, אתה חוזר איתנו, אנחנו ביחד בזה'".


גרנט במשחק הירידה עם ווסטהאם. לא אימן באנגליה מאז (Clive Mason/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי