חלוץ ארסנל שוב הסתבך: "יושב בבית ושואף גז צחוק מבלונים"

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

כשנה וחצי אחרי המסיבה הסוערת שיצאה משליטה ובה תועדו כוכבי התותחנים, אלכסנדר לקאזט תיעד את עצמו מתמסטל בביתו ואף מתגאה בכך. ייתכן כי ייפרד מהקבוצה בתום העונה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

כמעט כמדי בוקר, שוב סערה חדשה באנגליה. הפעם על המוקד ניצב החלוץ הצרפתי של ארסנל, אלכסנדר לקאזט, שלידי "דיילי סטאר" הגיע סרטון שלו שואף גז צחוק מבלונים במהלך תקופת הבידוד.

רק לפני כשנה וחצי לקאזט ומספר כוכבים נוספים של ארסנל, ביניהם פייר אמריק אובמיאנג ומסוט אוזיל, נתפסו שואפים גז צחוק במסיבה שיצאה משליטה ומשתמשים במהלכה במה שנקרא "קראק היפי", אבל הפעם לקאזט פשוט ישב בביתו, עשה זאת כדי להעביר את הזמן בבית ואפילו התגאה בכך כשסימס לחבריו סרטון שלו שואף בלונים והוסיף: "בבית, נרגע ועושה בלונים".

לקאזט בן ה-28, שמשתכר על פי הערכות כ-180 אלף ליש"ט בשבוע, מצפה כמו יתר כוכבי הפרמיירליג שהליגה כבר מחר (שני) תכריז רשמית על חידוש הפעילות, אולם אלה בהחלט עשויים להיות החודשיים האחרונים שלו בשורות התותחנים – מעבר לעובדה שלקאזט מסיים את חוזהו בקיץ 2021 ומכאן שעשוי להימכר, גם עבירות המשמעת עלולות לעלות לו במקומו בקבוצה, בוודאי אחרי שכבר הוזהר בעבר לא לשאוף גז מבלונים. במקרה או שלא, הבוקר נטען כי ארסנל עוקבת אחרי האפשרות לצרף את לוקה יוביץ' מריאל מדריד, שספק אם ימשיך בבלאנקוס בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי