"סלאח סיפר לנו שקיבל הצעה מריאל מדריד"

מוחמד סלאח, כריסטיאנו רונאלדו
מוחמד סלאח, כריסטיאנו רונאלדו | Mike Hewitt/Getty Images

האני רמזי, עוזר מאמן נבחרת מצרים, סיפר כי הבלאנקוס ניסו לפתות את קשר הכנף בחוזה מפתה אך הוא העדיף להמשיך בליברפול: "היה לו מאוד נוח שם". קלופ לקראת חזרת הליגה: "לא נצטרך להיות בשיא בכל רגע נתון"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מוחמד סלאח הוא אגדה באנפילד. מאז הצטרף לליברפול מרומא בקיץ 2017, כבש קשר הכנף 90 שערים ב-144 הופעות. עונת הבכורה שלו הייתה מושלמת, עם 44 שערים ב-52 משחקים. מה שרבים לא יודעים – הייתה גם אפשרות שתהיה זו העונה האחרונה, כך חשף עוזר מאמן נבחרת מצרים בעבר, האני רמזי.

 
בראיון ל-"OnTime Sports" סיפר מי שהיה עוזרו של הקטור קופר: "היה לנו מחנה אימונים בשוויץ במרץ 2018. דיברתי עם סלאח והוא אמר שריאל מדריד שלחה לו הצעה ממש טובה".
 
 
רמזי הוסיף: "הוא שוחח על כך איתי ועם המאמן הקטור קופר, אבל החליט להישאר בליברפול כי היה לו מאוד נוח שם". כעבור חודשיים בלבד הוא פגש את הבלאנקוס בגמר ליגת האלופות בקייב והפסיד 3:1 כשאי אפשר לשכוח אותו יורד מן המגרש בדמעות לאחר הפציעה הטראומטית. אתמול (שבת), נחשף כזכור חלק נוסף מהאוטוביוגרפיה של ג'ורג'יו קייליני שטען כי סרחיו ראמוס פצוע את המצרי במכוון.

סלאח עם קלופ. הוא כנראה לא מתחרט (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)
 

 
הוא הצליח להתאושש בזמן ולחזור למונדיאל וכבש שני שערים עבור הנבחרת. רמזי הוסיף לגביו: "הוא שאפתן בצורה יוצאת דופן, אמר לי שהוא רוצה לזכות שלוש פעמים ברציפות בגביעי אפריקה כפי שעשתה הנבחרת בין השנים 2006 ו-2010". בימים אלה הוא סלאח רוצה להפוך לשחקן המצרי הראשון שזוכה בפרמיירליג. ליברפול זקוקה לעוד חמש נקודות בלבד מתשעת המחזורים שנותרו כדי לזכות בתואר אליפות ראשון מאז 1990.
 
 
בינתיים, מאמנו קלופ התראיין לתוכנית של ה-"BBC" ודיבר על המשך העונה: "נהיה במצב הטוב ביותר ככל האפשר.  כל הקבוצות באותו מצב. לא נצטרך להיות בשיא שלנו בכל רגע, נצטרך להיות הכי טובים שאפשר נכון לאותה נקודת זמן". 
 
 
קלופ מברך על החזרה האיטית לשגרה: "הוצאנו מההסגר את המקסימום. ברור שזה לא מה שרציתי לעשות, אבל זה מה שהיה מתבקש. שמונה שבועות עברו. אני מרגיש שכולם נואשים לחזור לחיים חדשים נורמליים. התגעגעתי מאוד לחבר'ה, לא רק לשחקנים אלא לכל אנשי המועדון כי הפכנו לחברים של ממש. המפגשים ב"זום" הם לא אותו הדבר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי