בפרמיירליג תומכים בטקס אליפות: "ליברפול עבדה קשה בשביל זה"

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Alex Pantling/Getty Images

המייטירדס מצפים בקוצר רוח לחזרת הליגה ולהבטחת האליפות הראשונה של המועדון מזה 30 שנה, מנכ"ל הליגה אישר כי הם יבחנו את האפשרות לערוך טקס באנפילד אם וכאשר. קלופ כעס על הדיבורים על ביטול העונה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בסך הכל יממה אחרי שראשי 20 הקבוצות בפרמיירליג הצביעו בתום שיחת וידאו על חזרה לאימונים, כבר מהיום (שלישי) כל המועדונים ישובו לשגרה תחת הגבלות במטרה לחדש את עונת 2019/20 בעוד חודש, מנכ"ל הפרמיירליג אישר בשיחה עם "סקיי ספורט" שבכוונתם לאפשר לליברפול לחגוג אליפות כשהיא תשלים את המשימה ותהפוך רשמית לזוכה החדשה, בכפוף לאישור הרשויות ולמצב בממלכה שעוד סובלת מנגיף הקורונה.

כידוע, ליברפול לא זכתה באליפות מזה 30 שנה ועם יתרון היסטורי של 25 נקודות בפסגה, היא זקוקה לשני ניצחונות בלבד כדי להפוך לאלופת אנגליה החדשה. פגרת הקורונה הכפויה הגיעה בתזמון הכי רע שיכול היה להיות עבור המייטירדס, לאחר שהודחו מליגת האלופות בהארכה על ידי אתלטיקו מדריד ומשחק או שניים לפני שהם ככל הנראה מוכתרים רשמית לאלופים, ומאז הלחץ בליברפול עצום – ספק אם יש מועדון בעולם שמצפה כבר לחזרת הכדורגל, כדי שיתאפשר למוחמד סלאח, סאדיו מאנה ושאר הכוכבים להעניק לאוהדים את האליפות ראשונה מאז 1990, למעשה גם הראשונה של ליברפול מאז הוקמה הפרמיירליג.

בשיחה עם "סקיי", מנכ"ל הפרמיירליג, ריצ'ארד מאסטרס, אישר את תמיכתו בכך שייערך טקס אליפות לליברפול באנפילד, אם או יותר נכון כאשר היא תזכה בתואר: "אם נקבל את כל האישורים הנדרשים והסיטואציה תאפשר זאת, אז כן, נרצה לערוך טקס לאלופה. מגיע לשחקנים האלה ולכל הצוות את הרגע שהם עבדו כל כך קשה עבורו. נרצה לקיים את הטקס כל עוד הדבר יתאפשר, אם לא נוכל אלו סיבות ביטחוניות ובריאותיות בלבד".

שחקני ליברפול חוגגים בשנה שעברה את הזכייה בליגת האלופות. טקס דומה באנפילד הריק? (Gettyimages)

במקביל, המאמן יורגן קלופ כעס על הדיבורים על ביטול העונה ואמר בריאיון: "שמעתי על כך וחשבתי לעצמי: 'מה לעזאזל?' שיחקנו כבר 76% מהעונה, איך אפשר למחוק? אנחנו ראשונים בטבלה, במאזן הבית והחוץ. התמודדות עם משבר היא דבר חשוב אבל זה לא אומר שדברים אחרים כלל לא חשובים. אם לא נוכתר לאלופים זה יהיה לא הוגן".
 
 
עוד הוסיף: "אנשים אומרים 'איך אתה יכול לחשוב על כדורגל ברגע שאנשים מתים בחוץ?'. אף אחד לא עושה את זה, אבל כמו כל ענף עסקים אחר, עלינו להיערך ליום שאחרי כי הכדורגל יחזור. ברור שננקוט צעדים ייחודיים כדי לוודא שכולם בטוחים. יהיה בטוח באנגליה כמו בגרמניה".

קלופ. כעס על הדיבורים על ביטול העונה (Laurence Griffiths/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי