שחקני ליברפול ויונייטד חזרו לאימונים, שחקן ווטפורד נדבק בקורונה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

קבוצות הפרמיירליג שבו לעבוד בקבוצות של 10 שחקנים, פול פוגבה תפס את מרב תשומת הלב. קלופ: "זה הרגיש כמו היום הראשון בבית הספר". אדריאן מריאפה חשף כי הוא אחד מששת הנדבקים שעליהם פורסם אתמול

(גודל טקסט)

שחקני ליברפול ומנצ'סטר יונייטד חזרו היום (רביעי) לאימונים, בזמן שחזרת הפרמיירליג לפעילות מתקרבת. קבוצות הליגה קיבלו אתמול אישור להתחיל באימונים בקבוצות קטנות, אחרי שהבדיקות שנערכו במועדונים גילו שישה נדבקים בקורונה מבין 748 שחקנים ואנשי צוות שנבדקו.

יורגן קלופ היה הראשון להגיע למגרש האימונים של ליברפול במתחם מלווד לסבב הראשון, שכלל 10 שחקנים – ביניהם וירג'יל ואן דייק, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'יימס מילנר ואליסון. לאחר שהעשירייה הראשונה סיימה, עשרה אחרים הגיעו לערוך אימון משלהם. "התעוררתי מוקדם מהצפוי ואז קלטתי שזה היום הראשון שלי. זה הרגיש כמו היום הראשון בבית הספר", אמר קלופ לאתר הרשמי של ליברפול.

פרד, סקוט מקטומיניי ואודיון איגהלו היו בין 10 השחקנים הראשונים שהתאמנו במתחם קארינגטון של מנצ'סטר יונייטד, אך מי שתפס את מירב הפוקוס היה פול פוגבה, שלא שיחק מאז דצמבר בגלל פציעה בקרסול וחזר גם הוא לאימונים. כזכור, בשלב הזה השחקנים נדרשים לשמור על הוראות הריחוק החברתי, שכן אימונים עם מגע אינם מאושרים עדיין.

בתוך כך, בלם ווטפורד אדריאן מריאפה חשף כי הוא אחד מששת הנדבקים בקורונה שעליהם פורסם אתמול. השחקן בן ה-33 אמר שהוא כלל לא הראה תסמינים לפני הבדיקה וכעת יישהה בבידוד בשבעת הימים הקרובים. "זה קצת מפחיד איך אתה יכול להרגיש בריא לחלוטין ועדיין להידבק בנגיף, אפילו שבקושי יצאת מהבית. אם לא הייתי חוזר לאימונים ונבדק, לעולם לא הייתי מגלה שיש לי את הווירוס והייתי ממשיך בחיי כרגיל. זו מחשבה קצת מוזרה", אמר מריאפה לתקשורת הבריטית.

אדריאן מריאפה (Richard Heathcote/Getty Images)
אדריאן מריאפה (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי