"כשפפ גווארדיולה הגיע למנצ'סטר סיטי, הייתי מודאג למדי"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Catherine Ivill/Getty Images

הגעתו של הקטלוני ב-2016 גרמה לג'ו הארט להפנים שזו תחילת הסוף שלו במדים התכולים: "הוא נתן לי להבין שאצטרך לעזוב בחלון הקרוב". למרות שהקריירה שלו הידרדרה מאז, השוער לא נוטר טינה כלפי המנג'ר

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מקומו של ג'ו הארט בשערה של מנצ'סטר סיטי היה כמעט בלתי מעורער למשך שש עונות, שכללו זכייה באליפות הפרמיירליג ב-2012 וב-2014. אלא שכאשר פפ גווארדיולה חתם כמאמן התכולים, הארט הבין שימיו במועדון ספורים – כך הודה השוער האנגלי בראיון ל"גארדיאן" אתמול (ראשון).

"הייתי מודאג למדי", נזכר הארט בתקופה שבה המנג'ר הקטלוני הגיע למנצ'סטר, "הרבה אנשים בכירים ניסו להרגיע אותי, אבל זה פשוט מסוג הרגעים שיש לך תחושה. חזרתי מאוחר מיורו 2016 וכשהגעתי, הוא נתן לי להבין בבירור שאצטרך לעזוב בחלון ההעברות הקרוב".

השוער בן ה-33 היה שותף באותה שנה להדחה מביכה של נבחרת אנגליה מהיורו בידי איסלנד המפתיעה. עוד לפני כן הוא הספיק לאבד את חולצת ההרכב במספר משחקים תחת מנואל פלגריני ועם שובו לסיטי לקראת העונה החדשה, גווארדיולה החליט להוציא סכום גדול כדי להחתים את אדרסון. הארט היה נחוש להילחם על מקומו בהרכב ולא קיבל את ההזדמנות, אך למרות זאת הוא לא נוטר טינה כלפי גווארדיולה.

"זו הסיבה שפפ מבריק – הוא מקבל החלטות ועומד מאחוריהם. אין לי כלום נגדו, אנחנו מסתדרים כבני אדם ושנינו אוהבים כדורגל", הוסיף השוער, "ניסיתי לגבות את עצמי עד כמה שאפשר והקשבתי למה שהיה לו לומר. זה היה מעבר לכך שמשחק הרגל שלי לא ברמה שהוא ציפה לה מהשוער שלו. הבנתי שהוא צריך להטביע את חותמו בסיטי, היה לו כיוון שבו הוא רוצה ללכת והוא לא בדיוק התקשה מאז, לא?".

מאז שעזב את מנצ'סטר, הארט נדד לטורינו, המשיך לווסטהאם וממנה לקבוצתו הנוכחית ברנלי, שבה מיעט לשחק העונה ולמעשה בעונות האחרונות הוא לא הצליח לחזור לשיא יכולתו.



הארט. הגעת גווארדיולה סימנה את הסוף מבחינתו (GettyImages)
הארט. הגעת גווארדיולה סימנה את הסוף מבחינתו (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי