ניסיון אחרון? כך מוחמד בן סלמאן מתכוון לרכוש את ניוקאסל

מוחמד בן סלמאן
מוחמד בן סלמאן | FAYEZ NURELDINE/AFP/Getty Images

על פי דיווחים באנגליה, הנסיך הסעודי יקנה את זכויות של הפרמיירליג במזרח התיכון, השייכות ל'ביין ספורט', כדי למנוע האולטימטום מצד החברה הקטארית. האם בקרוב העסקה תהפוך לרשמית?

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

ניוקאסל צפויה להירכש בימים הקרובים על ידי הנסיך הסעודי מוחמד בן סלמאן, אולם בשל טענות של בעלי רשויות הטלוויזיה הקטארית 'ביין ספורט' אשר מחזיקה בזכויות השידור של הפרמיירליג במזרח התיכון מתנגדים למהלך, מכיוון שבסעודיה משרדים את הליגה האנגלית בצורה פיראטית.

עם זאת, נראה שיורש העצר מצא פתרון גם למכשול הקטארי. על פי הדיווחים בן סלמאן מתכוון לרכוש בעצמו את זכויות השידור של הליגה האנגלית. כאמור, נכון להיום, 'ביין ספורט' היא הגורם המשדר המרכזי במזרח התיכון כאשר חתמה על חוזה עם הפרמיירליג שתוקפו מסתיים ב-2022 תמורת 500 מיליון ליש"ט, אך המכרז יהיה פתוח למשא ומתן בתום העונה וגם הנסיכות הסעודית תוכל להיכנס לתמונה.

כזכור, על פי דיווחים בממלכה בימים האחרונים בן סלמאן קיבל אישור לרכוש את ניוקאסל תמורת 300 מיליון ליש"ט וכנראה שלהצעה אותה צפויה להגיש הנסיך הסעודי לראשי הפרמיירליג יש משקל לא קטן בהחלטה. עוד נכתב בימים האחרונים כי האישור הרשמי צפוי להינתן ב-1 ביוני ונראה שבקרוב העניין יאושר על ידי כל הגורמים המעורבים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי