אגוארו תקף את סמפאולי: "היה צריך לעבור בדיקת סמים"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Alessandra Cabral / Stringer

החלוץ קטל את מאמנו בנבחרת לשעבר, אחרי שראה אותו חוגג את השער הדרמטי של ארגנטינה נגד ניגריה. בנוסף, הוא יצא נגד נגד השופט ג'ונייט צ'אקיר: "מלשין! רצית לדפוק אותנו"

(גודל טקסט)

פגרת הקורונה קירבה ספורטאים רבים לרשתות החברתיות ובעולם הכדורגל, אחד השחקנים הפעילים ביותר הוא סרחיו אגוארו. חלוץ מנצ'סטר סיטי ונבחרת ארגנטינה עלה אתמול (ראשון) לשידור חי בערוץ שלו בפלטפורמת ה-Twitch, בה ניהל לאחרונה שיחה עם ליאו מסי שהפכה לוויראלית, ותקף את מאמנו בנבחרת במונדיאל 2018 – חורחה סמפאולי.

זה התחיל כאשר "קון" החליט לפרשן סרטונים שונים ביוטיוב ונתקל בתקציר הניצחון של ארגנטינה נגד ניגריה בשלב הבתים, במהלכו מרקוס רוחו כבש שער דרמטי בדקה ה-86 והעלה את ה"אלביסלסטה" לשמינית הגמר. אגוארו עצר את הסרטון כשראה את החגיגה המשוגעת של סמפאולי והגיב: "מה הוא עושה? מה אתה עושה אדוני? לאן אתה הולך? רוץ לכיוון שאנחנו נמצאים בו! למה אתה רץ לצד השני? איזה פנאטיים אנחנו", אמר החלוץ שבמהלך השידור הדגיש פעמיים את הספסול שלו באותו ערב.

בהמשך, כשהתמונה המשיכה לרוץ והמצלמה התמקדה בגורם מבקרת הסמים, אגוארו קטל את המאמן: "בדיקת סמים! הוא היה צריך לעבור בדיקת סמים. צריך להתחיל לעשות בדיקות כאלה גם למאמנים, לא? מה אתם אומרים?", שאל את הצופים.

סמפאולי. חטף חזק מאגוארו (AFP)
סמפאולי. חטף חזק מאגוארו (AFP)

מי שחטף מ"קון" חוץ מסמפאולי היה השופט באותו משחק, הטורקי ג'ונייט צ'אקיר, הנחשב לאחד הבכירים בענף: "השופט הזה שורק על כל שטות. אנחנו תמיד מקבלים אותו בליגת האלופות. מלשין! רצית לדפוק אותנו", אמר אגוארו, "הוא היה יכול לשרוק לסיום 20 שניות לפני. תראו את אנשי ה-VAR! מה הם עושים? הם לא שופטים, לא ייתכן שהם לא רואים טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי