וירג'יל ואן דייק חשף: "חששתי לחיי, נאלצתי לכתוב צוואה"

יורגן קלופ, וירג'יל ואן דייק
יורגן קלופ, וירג'יל ואן דייק | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הבלם של ליברפול סיפר איך התמודד עם הדלקת החריפה בכליות, ממנה סבל בגיל 20: "לא יכולתי לזוז באותם ימים. באותו הרגע עולים לך התרחישים הגרועים ביותר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק, שהפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה בינואר 2018 ונחשב בעיני רבים גם לטוב בעולם, חשף היום (שני) כי סבל מבעיה בריאותית קשה בגיל 20 בעקבות דלקת חריפה בכליות והודה כי חשש להמשך חייו על כדי כך, שהוא אפילו כתב צוואה.

"אני עדיין זוכר ששכבתי במיטה ההיא. כל מה שיכולתי לראות היו הצינורות שיצאו ממני. גופי נהרס לחלוטין ולא יכולתי לעשות כלום. באותו הרגע עולים לך התרחישים הגרועים ביותר", נזכר ואן דייק.

ההולנדי המשיך וסיפר איך ביקש מאימו לכתוב צוואה לאור מצבו: "חיי היו בסכנה, אמי ואני התפללנו ושוחחו על האפשרויות האפשריות. בשלב מסוים הייתי צריך לחתום על כמה ניירות, זה היה סוג של צוואה. אם הייתי מת הכסף שלי היה עובר לאמי. כמובן אף אחד לא רוצה לדבר על זה, אבל זה משהו שהיה צריך להיעשות".

כפי שאתם כבר יודעים לסיפור יש סיום טוב במיוחד. לא רק שהחלים לחלוטין מהמחלה, הוא גם יצא מחוזק מבחינה מנטלית אחרי המאבק הממושך. ההולנדי ששיחק באותם ימים בכרונינגן, משך עבר לסלטיק, סאות'המפטון ובינואר 2018 הפך לאחד השחקנים החשובים ביותר בקבוצה של קלופ ובעונה שעברה זכה עם ליברפול בליגת האלופות ובנוסף לכך קיבל את תואר השחקן המצטיין בפרמיירליג.


החלים כמו גדול. וירג'יל ואן דייק (Clive Brunskill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי