ברגע האחרון: תוצאות הבדיקות הגיעו, המשחק של יונייטד בוטל

אולה גונאר סולשיאר עם מרקוס ראשפורד
אולה גונאר סולשיאר עם מרקוס ראשפורד | Stu Forster/Getty Images

השדים האדומים אמורים היו לארח את סטוק סיטי מהצ'מפיונשיפ למשחק הכנה לקראת חזרת הליגות באנגליה, זמן קצר לאחר שהגיעו הקדרים למתחם האימונים במנצ'סטר הם התבשרו כי המנג'ר מייקל אוניל נדבק בקורונה

(גודל טקסט)

ביום שישי הבא (19.6.2020) אמורה לעלות מנצ'סטר יונייטד על כר הדשא באצטדיון החדש בלונדון ולהתארח אצל טוטנהאם במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-30 בפרמיירליג. כשלושה חודשים שבממלכה חיכו שעונת 2019/20 תתחדש ולמרות קשיים רבים ולמעשה אחרי כל הליגות הבכירות באירופה, זה יקרה כבר ביום רביעי הבא כאשר ייערכו שני משחקי השלמה ובהם המפגש הגדול בין מנצ'סטר סיטי לארסנל (22:05, ישיר בספורט2).

אלא שכל זה עמד בסכנה אתמול (שלישי), כי ממש ברגע האחרון בוטל משחק הכנה שהיה מסכן את בריאותם של שחקני מנצ'סטר יונייטד. במקביל לפרמיירליג, גם הצ'מפיונשיפ תשוב לפעילות ובימים אלה גם שם נערכים סבבי בדיקות לשחקני הליגה. סטוק סיטי כבר הייתה במתחם האימונים במנצ'סטר, כמעט מוכנה וערוכה למשחק נגד החבורה של אולה גונאר סולשיאר, וממש ברגע האחרון, זמן קצר לפני שמשחק האימון נפתח, התבשרו אנשי סטוק כי אחד מאנשי הקבוצה אובחן חיובי לקורונה ובאותה השנייה המשחק בוטל וקבוצת התחתית מליגת המשנה ביצעה סיבוב פרשה בחזרה לעירה.

בשעות הלילה התברר כי מי שחלה הוא לא אחד משחקני הקבוצה, אלא המנג'ר מייקל אוניל בן ה-50. במנצ'סטר יונייטד הבהירו שעל אף שסטוק סיטי כבר הספיקה להגיע למתחם האימונים בקרינגטון שבו אמור היה להיערך המשחק, לא היה שום מפגש או מגע בין הקבוצות מכיוון שכל קבוצה שהתה באיזור אחר במתחם וכך המועדונים שמרו על בידוד זה מזה עד פתיחת המשחק, מה שלמעשה מנע מהם את החשש להדבקה שאולי הייתה מסכנת את המשך עונת הפרמיירליג.


מייקל אוניל. רק בריאות (Gareth Copley/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי