הקדימה את ליברפול: טימו ורנר חתם לחמש שנים בצ'לסי

טימו ורנר
טימו ורנר | Alexander Hassenstein/Getty Images

לאחר שרכשו את חכים זייך מאייאקס, הבלוז הודיעו כי הגיעו לסיכום מול לייפציג שתקבל 45 מיליון ליש"ט. החלוץ יצטרף בחודש יולי וירוויח 9 מיליון ליש"ט בעונה: "רגע משמעותי מאוד"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שצירפה את חכים זייך מאייאקס, צ'לסי ממשיכה לעבוד במלוא המרץ על בניית סגל נוצץ במיוחד לעונה הבאה. היום (חמישי) הבלוז החתימו לחמש שנים את חלווץ לייפציג טימו ורנר, שירוויח תשעה מיליון ליש"ט לעונה ויצטרף למועדון הלונדוני בחודש יולי הקרוב, בכפוף לבדיקות הרפואיות. באשר לקבוצה הגרמנית, היא תקבל 45 מיליון ליש"ט בתמורה למלך השערים שלה.

המשמעות היא שהחלוץ לא יעמוד לרשותה של ליפיציג במשחק ההיסטורי בשלב רבע גמר ליגת האלופות, שכידוע נדחה בגלל התפרצות נגיף הקורונה וייערך רק ב-12 בחודש אוגוסט בליסבון. ורנר, סגן מלך שערי הבונדסליגה העונה, ישלים את שני המחזורים שנותרו בגרמניה במדי לייפציג ולאחר מכן, כאמור, יצטרף לחבורה המסקרנת שבונה פרנק למפארד לקראת עונת 2020/21.

ורנר, שכבש 32 שערים וסיפק 13 בישולים ב-43 הופעות בכל המסגרות העונה במדי לייפציג, אמר לאתר הרשמי של הבלוז לאחר החתימה: "אני שמח על ההצטרפות לצ'לסי, זה רגע משמעותי מאוד עבורי להצטרף למועדון בסדר גודל כזה. אני רוצה להודות לליפציג ולאוהדים על ארבע שנים פנטסטיות, לנצח תהיו בלב שלי. אני מצפה לעונה הבאה עם חבריי החדשים לקבוצה, המנג'ר וכמובן האוהדים. אני צופה לנו עתיד מזהיר ביחד".

מרינה גרנובסקיה, אחראית הרכש של צ'לסי, מסרה בגאווה גדולה: "אנחנו נרגשים מאוד שטימו ורנר בחר להצטרף לצ'לסי. מדובר בשחקן שנחשק על ידי המון מועדונים גדולים באירופה וזה לא מפתיע, כי  הוא שילוב נדיר של שחקן צעיר ומרגש ובכל זאת גם מבוסס ומוכח. אנחנו לא יכולים לחכות שהוא יהיה חלק מאיתנו, אבל עד אז אנו מאחלים לו וללייפציג הצלחה בהמשך העונה הנוכחית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי