מוריניו: "קיין יפתח בהרכב טוטנהאם נגד מנצ'סטר יונייטד"

ז'וזה מוריניו, הארי קיין
ז'וזה מוריניו, הארי קיין | Tottenham Hotspur FC / Contributor

המנג'ר הפורטוגלי דיבר לקראת המשחק נגד האקסית (שישי, 22:05, שידור ישיר בספורט1) ואישר שמלך שערי הקבוצה ישחק לראשונה מאז הפציעה בברך בחודש ינואר: "הוא מקצוען אמיתי". סולשיאר: "ראשפורד בחור מיוחד"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הפרמיירליג חזרה כבר אתמול (רביעי) עם צמד משחקי השלמה שהזכירו לנו מדוע כל כך התגעגעו וכבר ביום בשישי ייפתח המחזור ה-30 עם שני משחקים נוספים, דבר שאיננו רגילים לראות בליגה האנגלית, אבל מגפת הקורונה שינתה את כל הכללים. לאחר קרב התחתית בין נוריץ' לסאות'המפטון (19:50, שידור ישיר בספורט1) נקבל את ההצגה אמיתית עם מפגש פיקנטי ומכריע במאבק על הכרטיס לליגת האלופות – טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד (22:05, שידור ישיר בספורט1).

טוטנהאם חוזרת מהפגרה במקום השמיני, אבל במרחק של ארבע נקודות בלבד מיונייטד החמישית, וכאשר סיטי קיבלה את עונש ההשעייה לשנתיים מליגת האלופות בשל חריגה ממגבלות הפייר פליי הפיננסי, הכל המירוץ הפך לפתוח עד לשנייה האחרונה.

לקראת המשחק, מנג'ר טוטנהאם ז'וזה מורניו הפתיע כהרגלו במסיבת העיתונאים וחשף כי הוא מתכוון לפתוח עם מלך שערי הקבוצה הארי קיין, שלא שיחק מאז חודש ינואר בגלל פציעה קשה בברך: "הוא עובד טוב מאוד, אני יכול לומר לך שאין שום בעיה והוא יכול לפתוח. האם הוא יכול לשחק לאורך 90, 80, 70 או 60 דקות? אני לא יודע, רק במשחק נדע זאת. זה לא פשוט לחזור אחרי חצי שנה ללא כדורגל. אבל הוא מקצוען מדהים והוא הולך לפתוח מחר".

אבל לא רק הארי קיין, המאמן אישר שגם מוסא סיסוקו ויונג מין סון, שנפצעו גם הם ואף האחרון העביר שירות צבאי מקוצר בדרום קוריאה, אמורים לקבל דקות מול השדים האדומים. על היריבה אמר המאמן: "יהיה משחק מוזר, אך יחד עם זאת תהיה מוטיבציה גדולה. אשתדל לא להסתכל על הבדל הנקודות. אנחנו נהיה חייבים להסתכל על המסע המדהים שלנו ולנצח בכל משחק. בסוף תשעת המשחקים נראה מה עשינו ומה עשו יריבינו. בדרך בכלל במאבקים כאלה אתה תלוי רק בעצמך".

מנצ'סטר יונייטד מנגד, עלולה להיות אחת הנפגעות הגדולות מחזרת הקורונה. בחודשים פברואר ומארס השדים האדומים היו כושר שיא וצמצמו את הפער מצ'לסי הרביעית לשלוש נקודות בלבד. עם זאת אולה גונאר סולשיאר יכול להיות מעודד לאור חזרתם של צמד הכוכבים מרקוס ראשפורד ופול פוגבה צפויים לקבל דקות.

לקראת המשחק אמר המאמן לראשפורד על תרומתו לקהילה במסיבת עיתונאים: "היה פנטסטי לעקוב אחרי ראשפורד בתקופת ההסגר. זה לא רק זה שהוא גרם לראש הממשלה לשנות את דעתו, אלא גם מה שהוא עשה בחודשים האחרונים. מרקוס הוא בנאדם מאוד מיוחד. הוא הביא את החוויות שלו כילד והחליט לשנות את חייהם של כל כך הרבה ילדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי