מאופיי תקף את שחקני ארסנל: "צריכים ללמוד מהי ענווה"

ניל מאופיי
ניל מאופיי | Mike Hewitt/Getty Images

חלוץ ברייטון, שהעניק לשחפים שלוש נקודות יקרות על חשבון התותחנים עמוק בתוספת הזמן וגם פצע בשוגג את ברנד לנו, טען בסיום ה-1:2: "הם קיבלו את מה שהגיע להם". ארטטה על השוער: "זה נראה לא טוב"

קבוצות: ברייטון ארסנל
(גודל טקסט)

אפשר לומר ששנת 2020 הייתה די מוצלחת עבור ארסנל עד השבתת עונת הכדורגל והיציאה לפגרת "קורונה" כפויה. התותחנים לא הפסידו אף משחק בפרמיירליג ותחת המנג'ר החדש מיקל ארטטה היו אפילו מי שהאמינו שארסנל מסוגלת לשוב למאבק על אחד מארבעת המקומות הראשונים והשגת הכרטיס לליגת האלופות – בידיעה שגם המקום החמישי עשוי להספיק אם עונשה של מנצ'סטר סיטי יישאר על כנו – אבל כעת, עם חזרת הליגה, החלום נגוז בעקבות שני הפסדים רצופים.

אמנם ארסנל לא הפסידה בליגה ב-2020 עד השבוע שעבר, אבל עשרה ימים לפני הפגרה המאולצת היא הפסידה בביתה לאולימפיאקוס לאחר הארכה והודחה מהליגה האירופית וגם במשחק הליגה האחרון שלה בחודש מרץ הייתה רחוקה מאוד מלהרשים וניצחה בקושי רב את את ווסטהאם משער מאוחר של אלכסנדר לקאזט. אתמול במשחק החוץ נגד ברייטון היא כבר הצליחה לעלות ליתרון בזכות שער נפלא של ניקולא פפה, אבל ארסנל, כמו ארסנל, איבדה את הראש ואת המשחק בתוספת הזמן.

הבעיה הגדולה של ארסנל היא שלא רק את הראש היא איבדה, אלא גם את השוער ברנד לנו שעוד לפני הפסקת המחצית נפצע קשה כאשר עלה לתפוס את הכדור באוויר ונתקל בחלוץ הצרפתי של השחפים, ניל מאופיי. לנו נחת רע מאוד על רגלו וצרח מכאבים, זה נשמע בבירור בשל היעדר הקהל באצטדיון, הוחלף על ידי הארגנטיני הלא מנוסה אמיליאנו מרטינס ודווקא הציג משחק טוב, אבל בתוספת הזמן ספג מרגלי…ניל מאופיי שהעניק לברייטון שלוש נקודות מאוד יקרות בקרבות התחתית.

בסיום התייחס ארטטה קודם כל למצבו של לנו: "זה נראה לא טוב, אבל אנחנו עוד לא יודעים כלום", אמר אתמול מיד לאחר המשחק, "זה היה רחוק מדי ואני לא ראיתי מה קרה, אבל אני אף פעם לא מאמין שלשחקנים יש כוונות לפצוע או לפגוע ואני בטוח שגם ניל לא עשה זאת בכוונה".


לנו נאנק מכאבים (GARETH FULLER/POOL/AFP via Getty Images)

על ההפסד אמר המנג'ר: "קשה לקבל ולעכל את ההפסד הזה, אחד מהרגעים הקשים. לא מקובלת עליי הדרך בה הפסדנו את המשחק. החמצנו כל כך הרבה מצבים, נתנו להם להבקיע ואפילו לא ניסינו לכבוש את השער השני. השחקנים עשו המון דברים בצורה טובה, אבל אי אפשר לתת ליריבה שערים כאלה קלים. נצטרך להרים את השחקנים ולחזור לנצח במשחק הבא".

מנגד, הצרפתי הצעיר ניל מאופיי שנרכש באוגוסט האחרון תמורת כ-20 מיליון יורו מברנטפורד, חגג אתמול את שער הליגה התשיעי שלו והגדיל את הפער של השחפים מהקו האדום לחמש נקודות. הוא בסיום לא חסך בביקורת על שחקני ארסנל שהאשימו אותו בפרובוקציות ובפציעתו של לנו ואמר: "שחקני ארסנל צריכים ללמוד מהי ענווה. הם דיברו הרבה כשהיו ביתרון והם קיבלו את מה שהגיע להם. לא הייתה לי שום כוונה לפצוע אותו ואני כל כך מצטער ומאחל לו החלמה מהירה. בהפסקה גם ניגשתי לארטטה כדי להתנצל – קפצתי לכדור וממש לא הייתה לי כוונה לפצוע אותו, גם אני נפצעתי קשה בעבר ואני יודע כמה זה קשה".


שחקני ארסנל מקיפים את מאופיי (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי