פולישיץ' מתרגש מצירוף ורנר וזייך: "משהו מיוחד קורה בצ'לסי". ציון דרך ללמפארד

רוס בארקלי, כריסטיאן פוליסיק
רוס בארקלי, כריסטיאן פוליסיק | Molly Darlington/Pool via Getty Images

האמריקאי, שעלה כמחליף ב-1:2 של צ'לסי על אסטון וילה ושינה את המשחק, זכה למחמאות ממאמנו ("יכול להיות שחקן ברמה הכי גבוהה"), אשר ציין משחק 100 בקריירה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

זה לא היה פשוט, אבל בסופו של דבר צ'לסי יצאה אמש (ראשון) עם שלוש נקודות במשחק החזרה שלה מפגרת הקורונה. הבלוז היו בפיגור 1:0 במחצית מול אסטון וילה, אך סיפקו מהפך מצוין במחצית השנייה ורשמו 1:2 שביסס אותם במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, כשהם פתחו פער של חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד החמישית.

פרנק למפארד, שרשם את משחקו ה-100 כמאמן, ביצע חילוף כפול בדקה ה-55 ששינה לו את המשחק. הוא הכניס אל כר הדשא את כריסטיאן פולישיץ' ורוס בארקלי, שהיו מצוינים והסבו לו הרבה שבחים לאחר סיום ההתמודדות.

האמריקאי רשם את משחקו הראשון ב-2020 אחרי שחזר מפציעה וכבש את ה-1:1 בדקה ה-60 מבישול של ססאר אספיליקווטה. שתי דקות בלבד לאחר מכן, אוליבייה ז'ירו קבע מהפך ואת תוצאת המשחק אחרי בישול נוסף של המגן הספרדי. אגב, החלוץ הצרפתי הבקיע בכל ששת משחקיו האחרונים מול אסטון וילה, וסיפק לא פחות שמונה שערים במפגשים הללו. עם זאת, האחרון שבהם היה אי שם במאי 2016, אז כבש שלושער במדי ארסנל.


ז'ירו חוגג (JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images)

למפארד, שקיבל הרבה מחמאות על החילופים שביצע, אמר לאחר המשחק: "יש לי הרבה בעיות טובות בבחירת ההרכב. פולישיץ' ובארקלי היו טובים מאוד. אמרתי לשחקנים שבתקופה הזו המחליפים שייכנסו מהספסל יהיו חשובים מאוד והם הראו את זה".

על פולישיץ' בן ה-21: "היכולת שלו להיכנס לרחבה זה דבר גדול שדיברתי איתו עליו במשך כל העונה. ההבדל בין שחקן כנף טוב לבין שחקן כנף ברמה הכי גבוהה שיש הוא כניסות לרחבה, כיבוש שערים וסיפוק מספרים טובים מדי שנה. אני באמת חושב שכריסטיאן יכול לעשות את זה".

האמריקאי עצמו דיבר וחשף מה למפארד אמר לו לפני שנכנס לכר הדשא: "הוא פשוט אמר לי להיכנס, להשתמש בכישרון שלי ולהביא לנו את הניצחון. אני ממש שמח שעזרתי לקבוצה. הייתי פצוע הרבה זמן וזה נחמד מאוד לחזור, עכשיו הגיע הזמן לחזור לקצב".

על החתמתם של חכים זייך וטימו ורנר לקראת העונה הבאה: "אני חושב שמשהו מיוחד קורה בצ'לסי. יש לנו כבר קבוצה חזקה ושחקנים טובים ואנחנו ממוקדים בעונה הזו כרגע, אבל מאוד נרגשים לקראת העתיד".


למפארד (Ian MacNicol/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי