"לקיין אין בעיה, כמו שלא הייתה לדרוגבה, רונאלדו, בנזמה וזלאטן"

ז'וזה מוריניו, הארי קיין
ז'וזה מוריניו, הארי קיין | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

מנג'ר טוטנהאם השיב לביקורת של פרשן "סקיי", פול מרסון, לפיה הכוכב הגדול לא יכול להצליח תחתיו: "הוא יהיה בסדר". לקראת המשחק נגד ווסטהאם, לראשונה מאז החליף את פוצ'טינו יעמוד לרשותו סגל מלא

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה, אין ספק שטוטנהאם של ז'וזה מוריניו לא נמצאת במקום בו היא רוצה להיות. התרנגולים מדורגים רק במקום השמיני במרחק תשע נקודות מהמקום הרביעי, וארבע מהמקום החמישי שעשוי אף הוא להוליך לליגת האלופות. טוטנהאם שתפגוש מחר (שלישי החל מ-22:05, ספורט1) את ווסטהאם, תקווה לקטוע רצף רע של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. אם טוטנהאם שוב תמעד זה יהיה הרצף הגרוע ביותר שלה העונה.

בינתיים הקבוצה קיבלה בשורות טובות לקראת המשך העונה. הבלם יאן ורטונחן והשוער המחליף מישל וורם האריכו את חוזיהם בחודשיים נוספים. החוזים של השניים היו אמורים לפוג בסוף החודש. התרנגולים כזכור הודחו מליגת האלופות אחרי הפסד כפול ללייפציג אך השניים יוכלו לעזור לקבוצה בישורת האחרונה בליגה.

ורטונחן בן ה-33 הפך לאחד השחקנים היותר מזוהים עם התרנגולים שכן זוהי עונתו התשיעית במועדון. הוא רשם 311 הופעות בכל המסגרות והגיע עם הקבוצה לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה. העונה רשם 26 הופעות. ברמה המקצועית, לז'וזה מוריניו יש המון סיבות לחייך כי לראשונה מאז מונה למאמן הקבוצה בחודש נובמבר, יעמוד לרשותו סגל מלא. המשמעות היא, לעומת ה-1:1 נגד יונייטד בשישי, שלוקאס מורה התאושש מפציעה קלה ודלה עלי ישוב לאחר שהיה מושעה בסוף השבוע.

מוריניו אמר במסיבת העיתונאים: "יש לי רק חדשות טובות לבשר לכם. לוקאס חזר, דלה שוב איתנו ואין לנו פצועים מהמשחק נגד יונייטד. נוספו לנו לסגל שני שחקנים שיחזקו אותנו ויהפכו את הסגל שלנו לטוב מאוד. בפעם הראשונה מאז שהגעתי, עומדים לרשותי כל ששת ששחקני ההתקפה. עכשיו יש לנו אופציות התקפיות טובות".

מוריניו, אגב, גם נשאל במסיבת העיתונאים על הירידה של הארי קיין ובעיקר על התפוקה הדלה לפני הפציעה ובוודאי בעקבות הופעתו במשחק האחרון בו הוא כמעט לא היה מעורב, ותקף את פול פרסון, פרשן "סקיי" שעוד לפני שהמנג'ר התייצב מול המיקרופונים והמצלמות טען כי חלוץ נבחרת אנגליה שווה 30 שערים בעונה ולא יכול להצליח תחת מוריניו: "היו מספר חלוצים ששיחקו תחתיי והיו בסדר גמור. להארי קיין אין שום בעיה להבקיע שערים וכך גם לדידייה דרוגבה, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, דייגו מיליטו וזלאטן איברהימוביץ'", הוסיף המיוחד ופירט את המספרים המרשימים של אותם כוכבים ששיחקו תחתיו.


בעונה שעברה הפטישים הצליחו לנצח את טוטנהאם בחוץ במסגרת המחזור ה-36 עם שער של מיקייל אנטוניו. היריבה ווסטהאם קרובה-קרובה לקו האדום, מדורגת במקום ה-17 כשבאמתחתה 27 נקודות, בדומה לבורנמות' שנמצאת באיזור המסוכן. הקבוצה תחסר את סבסטיאן הלר הפצוע. במשחק החזרה מהפגרה נכנעה קבוצה 2:0 לוולבס.


קיין. "אין לו בעיה להבקיע שערים" (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי