המחליף של ארנסטו ואלוורדה? מרסלו גז'ארדו הגיב לשמועות

מרסלו גז'ארדו
מרסלו גז'ארדו | ERNESTO BENAVIDES / Contributor

למרות החיזורים מצד ברצלונה ואברטון, המאמן המבוקש של ריבר פלייט הכריז על הישארותו: "מעולם לא היו לי ספקות לגבי עתידי, אני רוצה להמשיך כאן" והודה: "לא פשוט להיות אחראי על מועדון בסדר גודל כזה"

(גודל טקסט)

מרסלו גז'ארדו, אולי המאמן הטוב ביותר בדרום אמריקה ואחד המבוקשים ביותר בעולם כולו, הוזכר במשך זמן רב כמועמד בכיר להחליף את ארנסטו ואלוורדה בברצלונה בעונה הבאה, כאשר גם אברטון חיזרה לאחרונה אחר הארגנטינאי, אולם היום (רביעי) קיבלו אוהדי ריבר פלייט את הבשורה לה הם ציפו – כשגז'ארדו בן ה-43 הכריז על הישארותו.

גז'ארדו הבהיר: "לאחרונה התחילו לצוץ כל מיני שמועות. אני לא מעוניין שתהיה אי ודאות לגביי ואמרתי את זה גם לשחקנים שלי: אחרי הפגרה אני אהיה כאן ואתחיל את ההכנות כמאמן ריבר פלייט. מעולם לא היו לי ספקות לגבי עתידי, אני רוצה להמשיך כאן".

גז'ארדו, שזכה עם ריבר פלייט בעשרה תארים מאז מונה ב-2014, הוסיף: "יחד עם זאת, זה לא פשוט לאמן כאן עם הדרישות שאתה מציב לעצמך והמשמעות של להיות אחראי על המועדון הזה. לכן לפעמים אתה צריך לעצור ולהרהר. מערכת היחסים שלי עם ההנהלה מצוינת ואני מחזיק בחוזה ללא סעיף שחרור עד דצמבר 2021".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי