"כדורגלנים יכולים להתקיים בלי שכר, ליבי עם זה שיוצא לעבוד כדי להאכיל את משפחתו"

קרלוס טבס
קרלוס טבס | Chris Brunskill/Fantasista / Contributor

קרלוס טבס, כוכב בוקה, בנאום מרגש: "אנחנו צריכים לשמש דוגמה ולהימצא בשכונות ובמקומות שהכי זקוקים לנו". על הנגיף עצמו: "לא רק שהוא הורג, אתה גם לא יכול להיפרד מהאהובים שלך"

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות קרלוס טבס העניק לבוקה ג'וניורס אליפות דרמטית על חשבון היריבה המושבעת ריבר פלייט, אלא שהרבה מים עברו בנהר מאז ונדמה שחלף נצח. כידוע, נגיף הקורונה נכנס בסערה לחיינו, גבה את חייהם של עשרות אלפי אנשים והוביל בין היתר גם להשבתת הספורט העולמי.

טבס, שכואב את המצב, סיפר: "הנגיף המזוין הזה הוא אסון. כדורגלנים יכולים להרשות לעצמם לחיות בלי לקבל שכר במשך חצי שנה או שנה, אבל אני מרחם על אלה שקמים ב-06:00 בבוקר וחוזרים ב-19:00 בערב רק כדי להאכיל את בני משפתחתם. ליבי איתם. אני בהסגר בבית שלי, אבל לנו קל לדבר כי יש לילדים שלנו אוכל על השולחן. אני מעמיד את עצמי לרשות הממשלה, הקבוצה וכל מי שרק צריך. העולם השתנה ואנחנו צריכים לעזור, אנחנו צריכים להימצא בשכונות ובמקומות שבהם זקוקים לנו. אנחנו, השחקנים, צריכים לשמש דוגמה עם עזרה לשכנים שלנו ובעיקר לאנשים המבוגרים יותר".

כוכב בוקה ג'וניורס המשיך: "גם הקבוצות צריכות להירתם. במקום להתאמן, הן צריכות להפעיל את השחקנים ולשלוח אותם לסייע. העולם השתנה לחלוטין, וכפי שזה נראה כרגע הכדורגל לא צפוי לחזור לפני יולי או אוגוסט. הנגיף הזה מלמד שכולנו שווים, כי המחלה הזו פוגעת בכולם, בין אם אתה בארגנטינה או בארצות הברית. אני מקווה שכולנו נבין שאנחנו צריכים להיות יותר אכפתיים ונתבגר. הלוואי שנצא מהמשבר הזה מחוזקים ומאוחדים".

טבס הוסיף: "עלינו להתמקד בהורים שלנו ובאנשים המבוגרים יותר. אני חושש יותר עבורם מאשר עבור ילדיי. אני לא יודע איך הווירוס הזה הגיע, אבל אני כן יודע שהוא יכול להביא למותך. החולים במצב קשה נאלצים לסבול לבדם, בלי שום יכולת להתנחם ולהיפרד מהאהובים שלהם. המחשבות שלי עם אלה שאין להם את היכולת להילחם בווירס ועם אנשים בעלי בעיות כלכליות. אני גדלתי בשכונה כזו. אני דואג לאנשים שכלואים בבתים ללא מצריכים בסיסיים".


טבס עם מראדונה לפני כשלושה שבועות במשחק האליפות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי