סוכנו של אדינסון קבאני אישר: בוקה ג'וניורס מעוניינת בו

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | דני מרון

בארגנטינה מפנטזים על מעבר של החלוץ האורוגוואי לאלופת הליגה המקומית ונציגו לא פסל את האפשרות, אך הבהיר כי אין מגעים בין הצדדים

(גודל טקסט)

כבר מספר ימים שהתקשורת בארגנטינה עוסקת באפשרות שאדינסון קבאני יצטרף לבוקה ג'וניורס בקיץ הקרוב, ולפחות על פי סוכנו של האורוגוואי, אכן יש סיכוי מסוים שהמעבר ייצא לפועל. נציגו של החלוץ אישר בפני התקשורת האיטלקית כי אלופת ארגנטינה הטרייה נמנית בין ארבע קבוצות דרום אמריקאיות שהביעו בו עניין ואמר ש"הכל יכול לקרות", אך הבהיר כי בשלב זה אין מגעים בין הצדדים.

מי ש"הדליק את המדורה" הוא ליאנדרו פארדס, חברו של קבאני בפריז סן ז'רמן ואקס בוקה ג'וניורס, שטען כי הסקורר רוצה לשחק במדים הכחולים-זהובים. בהמשך, דייגו פורלאן, שחלק עם קבאני את חולצת הנבחרת האורוגוואית, אמר שהוא "יכול לדמיין אותו בבוקה".

השיא הגיע בתחילת השבוע, כאשר בלם העבר של הקבוצה הארגנטינית ואחד היועצים המקצועיים שלה בהווה, חורחה ברמודס, טען שהגעתו של קבאני היא "לא רק חלום, אלא גם אפשרות ממשית". "אני לא חושב שכסף זה מה שיקבע. אני חושב שהסימנים לכך ברורים: הוא רוצה לשחק בבוקה", אמר ברמודס.

קבאני. יפתיע במעבר לארגנטינה? (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)
קבאני. יפתיע במעבר לארגנטינה? (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)

עם זאת, נשיא המועדון חורחה אמיאל דווקא טען, בניגוד לברמודס, שהנושא הכלכלי מהווה את המכשול העיקרי במקרה הזה: "זה ממלא אותנו בגאווה ששחקן כמו קבאני אומר שהוא רוצה ללבוש את החולצה שלנו. האמת היא שמבחינה כלכלית, אנחנו לא בליגה שלו". בכל מקרה, למרות שהאורוגוואי רשאי כבר עכשיו לנהל משא ומתן בשל העובדה שחוזהו מסתיים ביוני הקרוב, השבתת הליגות באירופה בעקבות מגיפת הקורונה צפויה להביא לשינויים במועד ההעברות, כך שעדיין מוקדם מאוד לדעת מה יעלו בגורלו של החלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי