צפו: קין בן ה-17 כבש בתוספת הזמן, 1:2 דרמטי ליובנטוס בבולוניה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

האלופה הגיעה בהרכב חסר למחזור הסיום וניצלה הודות לנגיחה של מויס קין, יליד שנת 2000 הראשון שכובש בסרייה א'. פאולו דיבאלה איזן זמנית, טאיידי כבש ראשון בבעיטה לחיבורים

(גודל טקסט)
הסרייה א' האיטלקית תסתיים רק מחר (ראשון), אבל המחזור ה-38 והאחרון יצא לדרך כבר הערב והאלופה יובנטוס, שבוע בדיוק לפני גמר ליגת האלופות, סיימה את העונה בזירה המקומית עם 1:2 דרמטי בבולוניה. במשחק נוסף ניצחה אטאלנטה את קייבו 0:1.


בולוניה – יובנטוס 2:1

הגברת הזקנה זכתה באליפות השישית שלה ברציפות בשבוע שעבר, וכשהיא נינוחה במיוחד ובעיקר חוששת לבריאות שחקניה, היא עלתה בהרכב חסר מול קבוצת התחתית מבולוניה והצליחה להפוך הודות לנגיחה של הילד הצעיר מויס קין בדקה ה-94.


השוער ג'יאנלואיג'י בופון ישב על הספסל לצד כוכבים כמו מיראלם פיאניץ', מריו מנדז'וקיץ', לאונרדו בונוצ'י ואחרים, גיורגיו קייליני למשל כלל לא היה בסגל, אולם המאמן מסימיליאנו אלגרי פתח עם כוכבים כמו פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין, סמי חדירה וקלאודיו מרקיסיו – וכאמור יליד פברואר 2000, בן 17 בלבד, ניצח עבורה את המשחק.


⚽ the final goal of our @SerieA_TIM season = the first for Moise Kean in ⚪️⚫️

WHAT a way to get it. #FinoAllaFine#BolognaJuvepic.twitter.com/mTm7lpEsXH

— JuventusFC (@juventusfcen) May 27, 2017


האלג'יראי ספיר טאיידי העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-52, אז בעט כדור מסובב לפינה הרחוקה ופגש את חיבורי הקורות של השוער המחליף אמיל אודרו, אלא שפאולו דיבאלה, תשע דקות לפני שהוחלף, קבע בדקה ה-70 את השוויון לאחר שהגיע ראשון לכדור חוזר שהשמיט דה קוסטה, שוער בולוניה. קין כאמור השלים את המהפך, כאשר עמוק בתוספת הזמן הגיע ראשון להגבהה של פיאניץ' ונגח שער ניצחון. הוא כמובן יליד 2000 הראשון שכובש בליגה האיטלקית.


אטאלנטה – קייבו 0:1
אלחנדרו גומס בדקה ה-52 העלה את המקומיים ליתרון, תוצאה שנשמרה עד לסיום והעלתה את אטאלנטה למקום הרביעי בטבלה, כך שכל מעידה של לאציו מחר בחוץ מול קרוטונה הנאבקת על חייה משמעותה שאטאלנטה תסיים במקום הרביעי. יש לציין שכך או כך מקומות 4 ו-5 מובילים לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי