הסאגה נמשכת: דונארומה טוען שפרצו לו לאינסטגרם

ג'אנלואיג'י דונארומה
ג'אנלואיג'י דונארומה | Gettyimages

שעה קלה לאחר שהשוער הצעיר פירסם שיישב את ראשי מילאן על הארכת חוזהו בסיום היורו הצעירות, השחקן פירסם בטוויטר: "אמחק את החשבונות ברשתות החברתיות"

(גודל טקסט)
דרמה באיטליה. לאחר שג'אנלואיג'י דונארומה פירסם בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, שהוא ישוב לחידוש משא ומתן מול ראשי מילאן לאחר היורו עד גיל 21, הסאגה סביב השוער האיטלקי המבוקש קיבלה תפנית נוספת, לאחר שטען בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "פרצו לי לחשבון, אמחק את כל החשבונות שלי ברשתות החברתיות".


קודם לכן, פירסם דונארומה בחשבון האינסטגרם, שהספיק להימחק על ידו: "הציוצים שלי עוררו היום סערה ואני מתנצל על זה". פתח לכאורה דונארומה, לצד תמונה שהעלה בה הוא לובש את מדי מילאן. "אני רוצה להדגיש את אהבתי המוחלטת למילאן ואוהדיה. כרגע אני מרוכז בנבחרת איתה אני נמצא ומקווה שאוכל להעניק מתנה לאוהדים. אני מבטיח שברגע שהטורניר יסתיים, אני אפגש עם הקבוצה יחד עם משפחתי והסוכן שלי כדי לדון על הארכת חוזה". כאמור, חשבון האינסטגרם של דונארומה נמחק ובעקבותיו הגיע הציוץ.




כזכור, רק לאחרונה הודיעה מילאן רשמית על כך שדונארומה לא יאריך את חוזהו במועדון ויעזוב בקיץ 2018 מאחר שהם לא מתכוונים למכור אותו הקיץ. הדבר גרר ביקורות נוקבות כלפי השוער וסוכנו שזכו למטח קללות מאוהדי הרוסונרי ואף לאיומים על חייהם. כעת, נראה שהעלילה בדרך לתפנית חדשה ומפתיעה.


ואם תהיתם על איזה ציוצים מדבר השוער האיטלקי בן ה-18, הדברים נוגעים לסירוב של דונארומה לחתום לילד לאחר הניצחון של איטליה ביורו הצעירות על גרמניה (0:1), בסיומו עלתה הנבחרת לחצי הגמר.

Hackeraggio sul mio account
Chiudo social https://t.co/GMkxsdZsct

— Gianluigi Donnarumma (@gigiodonna1) June 25, 2017

בסרטון שמסתובב ברשת נראה אחד הילדים ניגש לשוער בסיום המשחק וזה התעלם ממנו בצורה מופגנת. באחד מחשבונות הטוויטר של אוהדי מילאן נכתבה ביקורת כלפי התנהלותו של השחקן. זמן קצר לאחר הציוץ הביקורתי, הגיב דונארומה עם ציוץ משלו וכתב: "קראתי לו מאוחר יותר לחדר ההלבשה, נתתי לו חתימה והצטלמתי איתו. סתם משמיצים אנשים".


דונארומה הצעיר גם צייץ לאחר מכן בשל עשרות דיווחים סותרים באיטליה בנוגע לסוכנו מינו ראיולה. לפי חלק מהעיתונאים הבכירים בארץ המגף השחקן החליט לפטר את הסוכן ולהישאר אצל הרוסונרי, בעוד שכתבים אחרים טוענים שהדיווחים הללו לא נכונים. דונארומה הבהיר כשצייץ: "ראיולה אתמול, היום ומחר!!".

#Donnarumma#Raiola
Ieri , Oggi e Domani !!

— Gianluigi Donnarumma (@gigiodonna1) June 25, 2017


ג'אנלואיג'י דונארומה. קרא לילד לחדר ההלבשה (gettyimages)
דונארומה. כרגע מתרכז בנבחרת (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי