צפו: 1:2 לסמפדוריה על פיורנטינה, 1:3 למילאן, 1:2 לנאפולי

סוסו
סוסו | Gettimages

סוסו חילץ את מונטלה ממעידה ביתית עם כדור חופשי נהדר, הפסד לפיולי. 1:2 דרמטי ללאציו אצל קייבו. מספר אדירה לבלוטי ב-0:3 של טורינו על ססאולו

(גודל טקסט)
המחזור השני באיטליה נמשך היום (ראשון) כשמילאן יצאה עם 1:2 יקר על קליארי. נאפולי השיגה 1:3 על אטאלנטה וגם לאציו רשמה ניצחון. פיורנטינה מנגד ממשיכה להתרסק.


מילאן – קליארי 1:2

הקבוצה הנוצצת של חלון ההעברות באיטליה כמעט מעדה אבל הצליחה לשמור על מאזן מושלם. אחרי ההעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית,  פטריק קוטרונה, הכוכב העולה של מונטלה כבש כבר אחרי 10 דקות הודות לבישול של סוסו, אבל שער מפתיע של ז'ואאו פדרו הברזילאי קבע שוויון מפתיע. סוסו הספרדי הלוהט העניק לרוסונרי ניצחון עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-70, שבוע שני ברציפות שהוא כובש ומבשל.


נאפולי – אטאלנטה 1:3

הפתעת העונה שעברה נוצחה במחזור הראשון, אבל הפעם ידעה לבוא למגרש לא פשוט ועשתה צרות לחבורה מדרום איטליה ועדיין, היא עם מאזן נטול ניצחונות אחרי שני מחזורים. בריאן כריסטנטה כבש ראשון לקבוצה מברגמו אחרי 15 דקות, אך פיוטר זלינסקי הפולני איזן עבור הפרטנופיי בדקה ה-56. אחרי חמש דקות דרייס מרטנס, מלך השערים של נאפולי אשתקד השלים מהפך יקר ומרקו רוג הקרואטי נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-75.



מרטנס, העניק ניצחון (Gettyimages)


קייבו – לאציו 2:1

הנשרים מרומא שרצו נהדר אשתקד רשמו ניצחון ניצחון ראשון העונה. צ'ירו אימובילה כבש ראשון אחרי 11 'דקות, אבל מנואל פוצ'ארלי איזן עבור החבורה מוורונה בדקה ה-34. בדקה ה-89 הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' העניק שלוש נקודות יקרות לסימונה אינזאגי.


פיורנטינה – סמפדוריה 2:1

הוויולה של סטפנו פיולי ממשיכים לדעוך. ג'אנלוקה קפרארי (32) ופאביו קוואליירלה (35 בפנדל) נתנו יתרון כפול לסמפ וגם שער מצמק של הקרואטי מילאן באדלי לא עזר לפיורנטינה שרשמה הפסד שני רצוף.


טורינו – ססאולו 0:3

עם מלך השערים שלה אשתקד, אנדראה בלוטי בחוד, טורינו התגברה ללא קושי על ססאולו. בדקה ה-44 הגיעה הבונבוניירה של המשחק. לורנצו דה סילבסטרי פרץ מימין והרים לרחבה, אנדראה בלוטי התעופף ושלח מספרת לרשת. מלך השערים של אשתקד מחוזר על ידי צ'לסי, מילאן ויונייטד, אבל אחרי שער כזה לא נראה שישמחו לשחררו בטורינו. בליץ של הדקות האחרונות הפך את המשחק לתבוסה. יאגו פאלקה בישל לאדם ליאייץ' (84) וג'ואל אובי הניגרי סגר עניין אחרי ארבע דקות. החבורה של סיניסה מיכאלוביץ' עם ארבע נקודות.



קוטרונה, מי יעצור אותו? (gettyimages)


משחקים נוספים:

ספאל – אודינזה 2:3

(מרקו בוריילו 25, מנואל לצארי 53, לוקה ריצו 90 / בראם נויטינק 72, סיריל ת'רו 87 בפנדל)


קרוטונה – ורונה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי