אינטר ראשונה אחרי 0:2 אצל קורטונה, 0:3 לרומא על הלאס ורונה

מילאן שקריניאר
מילאן שקריניאר | Gettyiamges

הנראזורי שמרו על מאזן מושלם לאחר ארבעה מחזורים בזכות שערים של מילאן שקריניאר הבלם הסלובני בדקה ה-82 ואבין פרישיץ' (92). פיורנטינה עם ניצחון שני ברציפות בזכות 1:2 על בולוניה ורומא דרסה

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי באיטליה יצא לדרך עם 0:2 לאינטר אצל קרוטונה. פיורנטינה גברה על בולוניה 1:2. רומא שייטה ל-0:3 ביתי על הלאס ורונה.


אינטר – קרוטונה 0:2
אינטר שמרה על מאזן מושלם וטיפסה למקום הראשון בטבלה הערב (שבת), אך לא הרשימה. מילאן שקריניאר, הבלם הסלובני בן ה-22, כבש את השער הראשון בדקה ה-82 עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה ושחרר הרבה לחץ. איבן פרישיץ' המצוין קבע את תוצאת המשחק (92). המארחת, שעדיין לא כבשה העונה, נותרה מתחת לקו האדום עם נקודה אחת בלבד.


Ivan Perišić has been directly involved in 20 goals in 22 Serie A games in 2017; more than any other Inter player.

10 goals
10 assists pic.twitter.com/y8xxOucm8M

— Squawka Football (@Squawka) September 16, 2017


פיורנטינה – בולוניה 1:2
הוויולה השיגו ניצחון חשוב שהוציא אותם באופן רשמי מפתיחת העונה הלא מזהירה, והם עם שש נקודות משני המשחקים האחרונים, אלא שקל זה לא היה. פדריקו צ'ייסה פתח את הסכר רק בדקה ה-51 עם שער יתרון, אך דקה לאחר מכן השתיק פדריקו די פרנצ'סקו את הקהל המקומי עם שוויון בזק. בדקה ה-69 קבע חרמן פצלה את תוצאת המשחק והעלה את החבורה מפירנצה זמנית למקום השמיני.


רומא – הלאס ורונה 0:3
הג'לארוסי חווים עד כה פתיחת עונה מלאה בעליות וירידות, והם מקווים שהניצחון הביתי ייתן עכשיו דחיפה להמשך. ראג'ה נאינגולן כבש את הראשון בדקה ה-22 מבישול של סטפן אל שעראויי, אדין דז'קו המשיך בדקה ה-33, והשלים צמד בדקה ה-61 מבישול של אלכסנדר קולארוב. בתווך סמואל סופראיין ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-66 והורחק, והאורחת נותרה מתחת לקו האדום עם נקודה בודדה.


TRIPLICE FISCHIO!@OfficialRadja ⚽️@EdDzeko ⚽️⚽️
3⃣punti ✅@Florenzi
DAJE ROMA ❤️#RomaVerona 3⃣-0⃣ pic.twitter.com/P0HJnbqg0E

— AS Roma (@OfficialASRoma) September 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי