דיווח באיטליה: פאולו סוזה המועמד הבכיר לאימון מילאן

פאולו סוזה. בדרך ליעד חדש?
פאולו סוזה | Gettyimages

הרוסונרי קיבלו מסרים מאנצ'לוטי, לפיהם ינוח עד העונה הבאה, והם נחושים לבצע שינוי משמעותי על הקווים. אקס מכבי תל אביב סומן כיורשו של מונטלה אחרי הדרבי מול אינטר

(גודל טקסט)
בקיץ האחרון מילאן חזרה לקדמת הבמה בכל הנוגע לרכש. הרוסונרי התחמשו בצורה משמעותית בתקווה לשוב למאבק האליפות בליגה האיטלקית, אך מאז פתיחת העונה מציגים יכולת מאכזבת. בזמן שבארץ המגף קשרו את שמו קרלו אנצ'לוטי, שפוטר מבאיירן מינכן, עם חזרה אפשרית למילאנלו, היום (שני) עולה כי דווקא פאולו סוזה קרוב הרבה יותר.




על פי הדיווח באיטליה, וינצ'זו מונטלה צפוי לעזוב במקרה ומילאן תפסיד בדרבי לאינטר. בינתיים, הנהלת הרוסונרי כבר גיששה אצל אקס מכבי תל אביב, שעזב את פיורנטינה בסיום העונה הקודמת. 


כזכור, מאז שאימן תחת ג'ורדי קרויף, סוזה גרף הצלחה בבאזל ופיורנטינה. במהלך התקופה שלו בליגה האיטלקית הוא זכה לשבחים רבים מצד מרצ'לו ליפי ואריגו סאקי. במילאן קיבלו את המסר לפיו אנצ'לוטי עשוי לנוח עד לעונה הבאה אך הם נחושים לבצע שינוי על הקווים כדי לא לבזבז את העונה.


באחד מכלי התקשורת באיטליה אף ציינו כי "סוזה הוא הפייבוריט עבור מילאן". במקרה והמשא ומתן עם הפורטוגלי לא ייצא אל הפועל, הרוסונרי עשויים לפנות לוולטר מצארי, שאימן בעבר את נאפולי, אינטר ובקיץ האחרון פוטר מווטפורד. 


בקרוב במילאנלו? סוזה (GETTY) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי