צפו: 0:1 לוורונה בקרב נועלות הטבלה, 2:5 לסלטה ויגו

רומולו
רומולו | Getty

בנבנטו נשארה על אפס נקודות בתום שמונה מחזורים בסרייה A, אחרי שרומולו העניק לקבוצתו ניצחון בכורה וחילץ אותה מהקו האדום. בספרד, אספס כבש שלושער בניצחון על לאס פלמאס

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
 קרב נועלות הטבלה בליגה האיטלקית הסתיים ב-0:1 קטן ויקר למדי לזכות ורונה, שאחרי שמונה מחזורים השיגה ניצחון ראשון העונה והותירה את בנבנטו הקטנה עם אפס נקודות.

לוקה אנטיי הותיר את האורחת בעשרה שחקנים כבר אחרי 37 דקות בעקבות כניסה רפאית, אבל כדורגל איכותי לא היה הערב באצטדיון בוורונה, זאת בלשון המעטה, עד שבדקה ה-74 הצליח רומולו להכריע את ההתמודדות ואחרי שלוש תוצאות תיקו לצהובים-כחולים יש גם ניצחון ראשון, בזכותו הם ברחו מהקו האדום. וטיפסו למקום ה-16.

 

עוד הערב, בליגה הספרדית המחזור השמיני הסתיים בניצחון גדול של סלטה ויגו, 2:5 בחוץ על לאס פלמאס כשיאגו אספס כובש שלושער נהדר ביום לא פשוט שעבר על תושבי העיר עקב גל השריפות שהסב נזק אדיר.


הגליסיאנים עלו ליתרון מהיר בדקה ה-16 מבעיטה של אמרה מור מתוך הרחבה וארבע דקות אחר כך יאסו אספס דהר מימין, עבר את השומר ובעט כדור מדויק שחלף ליד הקורה ומצא את הרשת.



ASPAS
ASPAS
ASPAS

¡HAT-TRICK!

⚽️ GOL
⚽️ GOL
⚽️ GOL#LasPalmasCeltapic.twitter.com/qkxVeEFC62

— LaLiga (@LaLiga) October 16, 2017


בדקה ה-49 ויגו כבר עלתה ל-0:3, כשיאגו אספס השלים צמד בבעיטה ברגל שמאל ואפשר לתושבי העיר לחייך במקצת אחרי יום קשה בעקבות גל השריפות במחוז. כרטיס אדום שספג רובן בלאנקו בדקה ה-52 הותיר את ויגו בעשרה שחקנים כמעט לכל אורך המחצית השנייה, אך לא מנע ממנה להגדיל את היתרון והיה זה פאבלו הרננדס שבדקה ה-71 קבע 0:4 ולקינוח היה זה יאגו אספס שהשלים שלושער בדקה ה-76.


בתוך תוספת הזמן צימקו המקומיים עם שני שערי בזק של ויטולו ולואיק רמי ואולי המתיקו במעט את החמישייה הצורבת. ויגו בזכות ה-2:5 עלתה למקום העשירי עם 11 נקודות במאזנה, בעוד לאס פלמאס נותרה מתחת לקו האדום, במקום ה-18 עם שש נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי