נאפולי ניצחה והגדילה את הפער בצמרת, לאציו דרסה את בנבנטו

שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים | צילום AFP

הקבוצה מדרום איטליה גברה על ססואולו 1:3, אימובילה הפך למלך השערים בחמש הליגות הבכירות באירופה עם 14 שערים והצטיין ב-1:5 על חשבון נועלת הטבלה. פיורנטינה נכנעה לקרוטונה 2:1

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של יובנטוס ורומא אמש, המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשלאציו הביסה 1:5 את בנבנטו האומללה. נאפולי הגדילה את הפער בפסגה עם 1:3 על ססואולו, פיורנטינה הופתעה בקרוטונה 2:1, סמפדוריה הביסה את קייבו, ספאל גברה על גנואה ואודינזה ניצחה את אטאלנטה. טורינו גברה 1:2 על קליארי.


נאפולי – ססואולו 1:3
החבורה של מאוריציו סארי שוב הגדילה את הפער בצמרת מיובנטוס לשלוש נקודות והיא ניצבת במקום הראשון עם 31 נקודות. ססואולו ירדה למקום ה-17 עם שמונה נקודות. נאפולי עלתה ליתרון בדקה ה-22 כשאלאן גנב כדור להגנת ססואולו והבקיע את הראשון. דייגו פלאצ'ינלי השווה בדקה ה-41, כשניצל הגבהה של מתאו פוליטאנו מימין ונגח את הכדור לרשת. קאייחון לא התרגש והחזיר את היתרון לקבוצה מדרום איטליה רגע לפני הירידה למחצית. דריס מרטנס האימתני העלה את מאזנו לתשעה שערים בליגה, כשכבש את השער השלישי בדקה ה-54 לאחר בישול של ראול אלביול. נאפולי שבה לפסגה עם 31 נקודות מ-33 אפשריות. 


לורנצו אינסינייה מלהטט על כר הדשא (AFP)
לורנצו אינסינייה מלהטט על כר הדשא (AFP)


בנבנטו – לאציו 5:1
החבורה של סימונה אינזאגי לא התקשתה מול נועלת הטבלה, שגם אחרי 11 מחזורים נשארה ללא נקודות. תוך פחות משלוש דקות כדור כרן הגיע לצ'ירו אימובלה, שהוריד לבסטוס וזה דחק מקרוב את ה-0:1. שער שני ברציפות לבלם. בדקה ה-13 החלוץ האיטלקי מצא את הרשת בעצמו אחרי מסירת עומק של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שער שהפך אותו לכובש המצטיין בכל חמש הליגות הבכירות עם 14 שערים, מעל פלקאו שכבש 13. המופע של אימובילה נמשך ו-11 דקות לאחר מכן הוסיף לעצמו בישל נוסף, הפעם לאדם מארושיץ' שקבע 0:3 אחרי 24 דקות בלבד.


אשרף לזאר עוד הספיק לצמק בשער נהדר מקצה הרחבה בדקה ה-55, אך בדקה ה-76 מרקו פארולו ירה את ה-1:4 מ-16 מטרים אחרי בישול של לואיס נאני, ובדקה ה-86 הפורטוגלי נכנס גם הוא לרשימת המבקיעים כשהבקיע ממסירת עומק של…ניחשתם נכון, צ'ירו אימובילה, שסיים את המשחק עם שלושה בישולים ו-1:5 גדול ללאציו בסיום. שער בכורה לנאני בכדורגל האיטלקי. 



אימובילה. שער ושלושה בישולים, בדרך לכובש במצטיין בחמש הליגות הבכירות (AFP)


קרוטונה – פיורנטינה 1:2
חניכיו של סטפנו פיולי איבדו את רצף שלושת הניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים עם הפסד מפתיע לקבוצה מהמקום ה-15 שהעלתה את מזנה לתשע נקודות. הסגולים, שנשארו במקום השביעי עם 16 נקודות, נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-17 כשאנטה בודימיר העלה את קורטונה ליתרון. חלפו רק שתי דקות ומרסלו טרוטה הכפיל את התוצאה והימם את שחקני פיורנטינה. בדקה ה-44 פדריקו קייזה הצעיר השאיר את מרקו בנאסי לבדו מול השוער והחלוץ צימק את התוצאה, שנשארה עד שריקת הסיום.

Al 5' della ripresa #CrotoneFiorentina 2-1
Ci prova #Veretout da lontano #Cordaz para
Nella foto #Benassipic.twitter.com/7c9XTE0jsm

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) October 29, 2017

תוצאות נוספות
סמפדוריה – קייבו 1:4
(קארל לינטי 20, לוקאס טוריירה 26, 85, דובאן ספאטה 44 / פבריציו קסיאטורה 24)


ספאל – גנואה 0:1
(מירקו אנטנוצ'י 56')


אודינזה – אטאלנטה 1:2
(רודריגו דה פול 45, אנטונין בארק 68 / יסמין קורטיץ' 29)


טורינו – קליארי 1:2
(יאגו פאלקה 40, ג'ואל אובי 67 / ניקולו ברלה 30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי