אינטר עלתה זמנית לפסגה, איקרדי הגיע ל-15 שערי ליגה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הנראזורי ניצחו 1:3 בחוץ את קליארי, החלוץ הארגנטינאי השתווה לאימובילה בפסגת טבלת הכובשים בסרייה א'. בולוניה הביסה 0:3 את סמפדוריה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים. במוקד, אינטר תנסה לעלות זמנית לפסגה כשהיא תתארח אצל קליארי ב-21:45. עוד מקודם יותר, בולוניה  הביסה את סמפדוריה, שפספסה הזדמנות להיצמד לחלק העליון. 


קליארי – אינטר 3:1
הנראזורי עלו זמנית לפסגה, ופתחו פער של נקודה מנאפולי, והם עדיין ללא הפסד העונה באיטליה. מאורו איקרדי כבש את ה-14 שלו בליגה כבר בדקה ה-29 וסידר לאינטר יתרון נוח במחצית בזכות בישול שישי העונה של איבן פרישיץ'. לוצ'יאנו ספאלטי העלה את מרצלו ברוזוביץ' בדקה ה-53 ופחות משתי דקות הוא קיבל ממנו תמורה מלאה. אנטוניו קאנדרבה (בישול שישי) יצא קדימה, מצא את הקרואטי שבנגיעה הכפיל. דווקא בזמן שהיה נדמה כי אינטר מתקרבת לשלישי, המארחת חזרה. לאונרדו פאבולטי הצליח להכניע קו ההגנה של האורחת ועם וולה נהדר בדקה ה-71, מצא את הרשת והפיח באוהדים תקווה. איקרדי חתם את הטקס בדקה ה-83 והשתווה לצ'ירו אימובילה מלאציו בפסגת טבלת הכובשים בסרייה א'.




בולוניה – סמפדוריה 0:3 

ניצחון ליגה שני ברציפות למארחת, שהנחילה לקבוצה מגנואה הפסד ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים. בולוניה עלתה זמנית את המקום השביעי בטבלה, על חשבונה של מילאן, בזכות הניצחון השישי שלה העונה. המחצית הראשונה של בולוניה הייתה סוחפת. סימונה ורדי כבש כבר אחרי שלוש דקות, איברהימה מבאייה (23) הכפיל עם נגיחה חדה ובתוספת הזמן של 45 הדקות הראשונות, ואסיליס טורוסידיס הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים אחרי שספג כרטיס צהוב חסר אחריות. גם זה לא סייע לאורחת, שפספסה הזדמנות להיצמד לצמרת. במחצית השנייה אוריל אוקונקאו (73) חתם את תוצאת הסיום.  


שחקני בולוניה חוגגים. ניצחון גדול (gettyimages)
שחקני בולוניה חוגגים. ניצחון גדול (gettyimages)


תוצאות נוספות
קייבו – ספאל 1:2
לקייבו: רוברטו אינגלסה (66 ו-82). לספאל: בושטיאן צסאר (עצמי, 17).


ססואולו – ורונה 2:0
לוורונה: דניאלה ורדי (31), דניאל בסה (87).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי