דיווח: ג'יגי בופון רמז שהוא עשוי לשחק עוד עונה ביובה

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

השוער האגדי ידחה את הפרישה? על פי הדיווח אמר בופון למנהל המקצועי של אינטר לפני הדרבי של איטליה בשבת כי הוא יכול להמשיך ויעשה זאת אם הקבוצה תרצה בכך

(גודל טקסט)
 ג'יגי בופון עשוי לדחות את הפרישה שלו בעונה נוספת, אם יובנטוס תרצה להמשיך ולהשתמש בו כשוער ראשון, כך נטען ב-"פוטבול איטליה". לפי הדיווח בופון שוחח בשבת לפני הדרבי של איטליה עם המנהל הספורטיבי של אינטר, פיירו אוזיליו, ואמר שפיסית הוא יכול להמשיך עוד שנה. הביאנקונרי ונראזורי סיימו את הדרבי ה-0:0.


האיטלקי בן ה-39, שדורג במקום הרביעי בתחרות נעל הזהב ובמקום הראשון בין השוערים גם בגילו המתקדם, אמר בעבר שידחה את פרישתו עם הגברת הזקנה תזכה בליגת האלופות (התואר בו לא זכה מעולם) כדי שיוכל לשחק עם אלופת איטליה המכהנת גם באליפות העולם למועדונים שתיערך בעוד כשנה. אלא שההצהרה הנוכחית מאריכה את הודעת הפרישה בעונה שלמה.




בופון שהחל את הקריירה בגיל 17 במדי פארמה ושיחק במשך שש שנים במועדון, עבר ליובנטוס בקיץ 2001 בסכום שהיווה אז שיא לשוער 51 מיליון יותר. ב-16 עונות במדי יובה קטף שמונה אליפויות ושני גביעים כשאליהם מצטרפת הזכייה במונדיאל ב-2006. למרות שהופיע שלוש פעמים בגמר ליגת האלופות (ב-2003 מול מילאן וב-2015 מול ברצלונה וב-2017 מול ריאל) ירד מנוצח בכולן.



Reports claim Gianluigi Buffon could play on for another season, if #Juventus still consider him important. https://t.co/GTNK2ZJecLpic.twitter.com/Jtn7nUgv44

— footballitalia (@footballitalia) December 11, 2017


אגב, אם בופון ייצמד לתכניתו המקורית ויפרוש בתום העונה הנוכחית הוא יוכל להשתלב כדירקטור בהנהלת יובנטוס או להצטרף לצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי