צפו בתקציר: 0:0 מפתיע ליובנטוס עם ספאל

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

הגברת הזקנה איבדה נקודות במשחק הקצוות, נאפולי תוכל לצמצם את לשתי נקודות בלבד. ססואולו ניצחה את אודינזה והתרחקה מהקו האדום. צרפת: בורדו עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים. ססואולו ניצחה 1:2 את אודינזה והתרחקה קצת מהקו האדום. ההפתעה הגיעה מאוחר יותר כשיובנטוס איבדה נקודות יקרות ב-0:0 מול ספאל.

ספאל – יובנטוס 0:0
קצת יותר מ-24 שעות אחרי ההגרלה שהועידה לה מפגש ענקיות מול ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, הגברת הזקנה איבדה נקודות יקרות במשחק הקצוות בחוץ מול ספאל למרות שעלתה עם הרכב חזק. בעקבות התיקו, נאפולי תוכל לצמק את הפער לשתי נקודות בלבד אם תנצח את גנואה. המארחת סופרת כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון.

אודינזה – ססואולו 2:1
עצמי של עלי עדנאן (42) ושער של סטפנו סנסי (74) סידרו לאורחת ניצחון ראשון אחרי תשעה מחזורים וריחקו אותה שלוש נקודות מהקו האדום. סקו פופנה רק צימק בדקה ה-44 לזכות הזברות הקטנות, שספגו הפסד חמישי ברציפות.

שחקני ססואולו חוגגים (gettyimages)
שחקני ססואולו חוגגים (gettyimages)

צרפת: בורדו הפסידה בבית לראן
בורדו הפסידה בבית 2:0 לראן משערים של איסמאילה סאר (49) ויוהאן גורקוף (86). זהו משחק חמישי ברציפות של המארחת ללא ניצחון. במשחקים נוספים: אמיין – טרואה 1:1, אנז'ה – קאן 0:3, מונפלייה – דיז'ון 2:2, טולוז – שטרסבורג 2:2.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי