באיטליה משוכנעים: בונוצ'י יחזור ליובנטוס, קלדרה והיגוואין למילאן

גונסלו היגוואין
גונסלו היגוואין | Gettyimages

שני מועדוני הפאר קרובים לעסקת ענק במסגרתה קפטן הרוסונרי יחזור לטורינו אחרי עונה אחת, כשהבלם הצעיר יעשה את הדרך ההפוכה והחלוץ יושאל. צ'לסי עדיין במירוץ להחתמת הארגנטינאי. גם פיאצה עשוי להגיע לסאן סירו

(גודל טקסט)
שוק ההעברות באיטליה סוער הקיץ במיוחד, ואחרי המעבר המפתיע של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, נרקמת עסקת ענק נוספת, שלפי כל הפרסומים באיטליה סגורה ותושלם סופית ביום ראשון. לפי "סקיי ספורט", בלם וקפטן מילאן לאונרדו בונוצ'י יחזור ליובנטוס אחרי עונה אחת לא מוצלחת, ובלם הביאנקונרי מאתיה קלדרהיעשה את הדרך ההפוכה ל"סאן סירו". כבר הושגו סיכומים אישיים עם השחקנים ולפי "טוטוספורט", אחת הסיבות שבונוצ'י רצה לחזור ליובנטוס היא האפשרות לשחק לצידו של כריסטיאנו רונאלדו שיגיע מחר לטורינו ויתאמן לראשונה עם הקבוצה.


מעבר גדול נוסף יהיה של החלוץ גונסאלו היגוואין למילאן, כנראה כמושאל. פיפיטה עדיין לא העניק את הסכמתו למעבר, וככל הנראה יתעקש על כך ששכרו ברוסונרי יהיה כמו ביובה, בגובה 7.5 מיליון יורו לעונה. הוא יושאל תמורת סכום גבוה יחסית של של 15 מיליון יורו עם אופציה לרכישה. יובה מצידה, לא מוכנה לשלם את שכרו של הארגנטינאי במילאן. צ'לסי עדיין יכולה לטרפד את העסקה אם תגיש הצעה על החלוץ, כשצפויה עוד פגישה של הבלוז עם ראשי יובה לגבי היגוואין ורק לאחר מכן תיסגר כנראה העסקה סופית. ייתכן שאלופת איטליה תעדיף למכור את היגוואין לצ'לסי, אבל היא תרצה לשלב בעסקה גם את אלברו מוראטה.


עדיין לא ברור אם אכן יובה תכניס סעיף רכישה בחזרה עבור קלדרה, כשלפי הדיווחים מדובר בסעיף בגובה 50 מיליון יורו. כך או כך, העסקה לא תיסגר לפני יום ראשון, זאת מאחר שסוכנו של היגוואין יגיע אז למילאנו כדי להיפגש עם עם שני המועדונים האיטלקיים ואז התמונה תתחיל להתבהר. בנוסף, דובר גם על האפשרות שהחלוץ הקרואטי של יובה, מרקו פיאצה, יעבור גם הוא למילאן בהשאלה.


Leonardo Bonucci to Juventus? Mattia Caldara to Milan? Gonzalo Higuaín on loan to AC Milan or Chelsea with option to buy? pic.twitter.com/EYGfOICgLY

— Juventus Football News (@juventusfcfn) 28 ביולי 2018


עוד דבר שעלול להוות בעיה לביצוע העסקה הוא השמועות על יחסים רעים בין בונוצ'י למסימיליאנו אלגרי, אך מאמן יובנטוס טען לפני המשחק מול בנפיקה ליסבון שאין שום בעיה: "היו לי יחסים טובים איתו. היו לנו חילוקי דעות, או נכון יותר ויכוחים, אבל זה קורה גם עם שחקנים אחרים. אני בכלל לא רוצה לדבר על שוק ההעברות כי זה העסק של ההנהלה. כרגע יש לנו חמישה בלמים מצוינים". יחד עם זאת, דניאלה רוגני עשוי לעבור לצ'לסי כך שיובה עדיין תזדקק לחיזוק.



בונוצ'י. שיתוף הפעולה עם קייליני יחודש? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי