בדקה ה-93: 2:3 ליובנטוס על קייבו בבכורה של רונאלדו

יובנטוס חוגגת
יובנטוס חוגגת | AFP

האלופה עלתה ליתרון משער של חדירה (3), אך קייבו הפכה את התוצאה משערים של סטפינסקי (38) וג'יאקריני (56). בונוצ'י איזן וברנרדסקי (90+3) כבש את שער הניצחון. CR7 לא מצא את הרשת. נאפולי ניצחה 1:2 את לאציו

(גודל טקסט)

משחק הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו בליגה האיטלקית הערב (שבת) הבטיח הרבה וגם קיים אחרי ניצחון דרמטי 2:3 של יובנטוס במשחק החוץ נגד קייבו ורונה.

האלופה לחצה על הגז כבר משריקת הפתיחה והשיגה שער מהיר כבר בדקה השלישית, לאחר כדור נייח של פיאניץ' שפגש לבסוף את חדירה והגרמני כבש את השער הראשון בליגה. המארחים כבשו את שער השוויון מנגיחה של חלוץ נבחרת פולין מריוש סטפינסקי (38) והצליחו לעלות ליתרון מפתיע מפנדל של אמנואלה ג'יאקריני (56) לאחר שהוכשל על ידי ז'ואאו קנסלו.



מיד לאחר הפנדל נערך החילוף של המשחק לאחר שפדריקו ברנרדסקי החליף את חואן קוואדרדו. האיטלקי בישל בקרן ללאונאדו בונוצ'י (75) שכבש בבכורה המחודשת במועדון והבקיע את שער הניצחון (90+3) ממסירה חכמה של אלכס סנדרו.


Job done. #FinoAllaFine#ForzaJuve#ChievoJuvepic.twitter.com/UT5SNSQzeA

— JuventusFC (@juventusfcen) August 18, 2018


הרכש היקר בתולדות הליגה האיטלקית, כריסטיאנו רונאלדו, אמנם לא כבש בבכורתו בקבוצה אבל היה מאוד פעיל בשורות הגברת הזקנה כאשר בעט לכיוון השער לא פחות משמונה פעמים ומתוכן נבעטו ארבעה כדורים לכיוון המסגרת.


יובנטוס ממשיכה לנצח את קייבו כאשר הקבוצה לא הפסידה ב-25 מ-26 משחקיה האחרונים בסרייה A וניצחה 12 מתוך 13 המפגשים האחרונים מול "החמורים המעופפים".



אלופת איטליה חוגגת שער ראשון בעונת 18/19 (AFP)


הרכבים 
יובנטוס
: וויצ'ך שצ'סני, ז'ואאו קנסלו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, אלכס סנדרו, סמי חדירה (אמרה צ'אן 86), מיראלם פיאניץ', חואן קוודראדו (פדריקו ברנרדסקי 56), פאולו דיבאלה, דוגלאס קוסטה (מריו מנדז'וקיץ' 64) וכריסטיאנו רונאלדו.


קייבו: סטפאנו סורנאטו (אנדראה סוצ'ילין 90), ננאד טומוביץ', לוקה רוסטיני, מטיה באני, פאבריציו קאסיאטורה, איבן ראדונאביץ', ניקולה ריגוני, פרפרים הטמאי (ג'ואל אובי 78), פאביו דפאולי, אמנואלה ג'יאקריני ומריוש סטפינסקי (פיליפ ג'ורג'ביץ' 66).


מהלך המשחק
דקה 3, יובנטוס עלתה ליתרון 0:1: כדור חופשי של פיאניץ' פגש את ראשו של ג'ורג'ו קייליני, שמסר לסמי חדירה והקשר דחק מחמישה מטרים.


רונאלדו. מחפש שער ראשון בליגה האיטלקית (AFP)
רונאלדו (AFP)


דקה 33: דאגלס קוסטה קיבל כדור מחוץ לרחבה משחקן הגנה של קייבו ובעט כדור עוצמתי שלא היה רחוק מהמסגרת.


דקה 38, קייבו השוותה ל-1:1: אמנואלה ג'יאקריני הגביה כדור מדוייק מהאגף השאמלי והחלוץ הפולני ומריוש סטפינסקי סיפק נגיחה מדוייקת אל הפינה הימנית של השער.

 

דקה 56, קייבו עלתה ליתרון 1:2: אמנואלה ג'יאקריני שיבשל את השער הראשון הוכשל ברחבה על ידי ז'ואאו קנסלו, שערך בכורה בקבוצה. האיטלקי גם בעט את הפנדל והכניע את וויצ'ך שצ'סני.



אמנואלה ג'יאקריני מעלה את המארחים ליתרון מפתיע (AFP)


דקה 66: כריסטאינו רונאלדו ביצע סלאלום בקצה הרחבה ושחרר בעיטה לפינה הימנית של השער, אך נעצר על ידי סטפאנו סורנאטו הוותיק.


דקה 75, יובנטוס איזנה ל-2:2: פדריקו ברנרדסקי המחליף הרים כדור קרן שהגיע ללאונרדו בונוצ'י שכבש בבכורה המחודשת במועדון.



רונאלדו מחפש שער ראשון במדי יובה (Gettyimages)


דקה 90: מנזוקיץ' המחליף כבש לאלופה, אך השופט פאסקוואה פסל את השער באמצעות בדיקה עם שופט ה-VAR מכיוון שרונאלדו נגע בידו ודרך לאחר מכן על שוער המאחרת.


דקה 90+3 יובנטוס עלתה ליתרון 2:3: אלכס סנדרו נתן כדור רוחב למרכז הרחבה ופדריקו ברנרדסקי שבישל את השער השני כבש את שער הניצחון הדרמטי.


לאציו – נאפולי 2:1

במשחק נוסף שהתרחש בליגה האיטלקית נפגשו לאציו שאירחה את המשחק ונאפולי של קרלו אנצ'לוטי שחוזר לסיירה א' אחרי תשע עונות. הקבוצה מבירת איטליה כבשה ראשונה בדקה ה-25 משער של מלך שערי הליגה בעונה שעברה, צ'ירו אימובילה, שניצל טעות קשה בהגנה, אך בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה החלוץ הפולני ארקדיוש מיליק קיבל כדור מחוסה קאייחון דחק מקרוב וקבע את תוצאת המחצית. כרבע שעה מפתיחת המחצית השנייה נכבש שער היפה במשחק, לאחר מהלך אישי נפלא של לורנצו אינסינייה שחדר לרחבה, בעט לחיבורי הקורות והבטיח לאנצ'לוטי ניצחון ראשון בבכורה המחודשת בליגה.

אינסינייה. פותח את העונה עם שער ניצחון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי