לא עוצרת: יובנטוס רוצה את רובן נבס ודיוגו ז'וטה

רובן נבס עם דיוגו ז'וטה
רובן נבס עם דיוגו ז'וטה | Gettyimages

לפי "טוטוספורט", אלופת איטליה רוצה את שני הכשרונות הפורטוגלים של וולבס, אותם מייצג לא אחר מאשר מנדש, שהיה אחראי למעברו של רונאלדו לטורינו בקיץ האחרון

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
יובנטוס לא עוצרת. אחרי מסע הרכש המרשים בקיץ שכלל בין היתר את צירופו של כריסטיאנו רונאלדו והדיווחים על הרצון להחזיר למועדון את פול פוגבה, לפי "טוטוספורט" שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת של הגברת הזקנה הם שני הפורטוגלים של וולבס, רובן נבס ודיוגו ז'וטה. לאחרונה פורסמו דיווחים שיובנטוס מעוניינת גם במגן ריאל מדריד מרסלו, איתו רונאלדו רוצה להתאחד באיטליה, אך לאחרונה בראיון לערוץ של הבלאנקוס אמר שהוא רוצה להישאר בריאל מדריד עד סוף הקריירה.


"הזברות" עוקבים אחרי השניים שהרשימו בפרמיירליג במדי וולבס מתחילת העונה. נבס מככב בנבחרת פורטוגל וז'וטה בנבחרת עד גיל 21, ונחשב להבטחה גדולה ולשחקן עם עתיד בנבחרת הבוגרת. סוכנם של שני השחקנים הוא ז'ורז' מנדש שמייצג גם את רונאלדו והיה האחראי למעברו לטורינו, וכעת מסתמן שיתוף פעולה נרחב בין אלופת איטליה לסוכן העל הפורטוגלי שגם אחראי להגעתם של נבס וז'וטה ולוולבס.


נבס הגיע מפורטו לוולבס בקיץ שעבר כשהקבוצה עוד שיחקה בצ'מפיונשיפ ושילמה עליו 15.8 מיליון ליש"ט, מכסף שמזרימים למועדון הבעלים הסיניים של הזאבים. באחרונה פורסם שגם מנצ'סטר סיטי רוצה את נבס ומחירו כבר קפץ ל-60 מיליון ליש"ט. ז'וטה נרכש כבר בגיל 19 על ידי אתלטיקו מדריד, אבל הושאל לפורטו, נמכר לוולבס ונחשב לפספוס של הקולצ'ונרוס.

Juventus Transfer News: Ruben Neves, Diogo Jota Rumoured in Double Wolves Deal – Bleacher Report https://t.co/lZCGkM6z1Xpic.twitter.com/PZhGlWAN9T

— Juventus News Update (@infoJUVE) 11 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי