היגוואין פותח את הפצעים: "יובנטוס בעטה אותי החוצה"

היגוואין
היגוואין | Gettyimages

החלוץ, שהושאל למילאן בעקבות רכישת כריסטיאנו רונאלדו, סיפר בראיון: "מעולם לא ביקשתי לעזוב, הבנתי שמשהו קורה כבר בגמר הגביע". וגם: המודל שלו לחיקוי ושני השחקנים הכי טובים ששיחקו לצידו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
"ההחלטה לעזוב את יובנטוס לא הייתה שלי, אני מעולם לא ביקשתי לעזוב. בשנתיים שהייתי שם נתתי את כל מה שיש לי והקבוצה זכתה בתארים רבים", כך אמר היום (חמישי) בגילוי לב גונסאלו היגוואין בראיון ל"גאזטה".


יובנטוס, כזכור, רכשה את החלוץ מנאפולי תמורת 90 מיליון יורו בקיץ וכעבור שתי עונות הראתה לו את הדרך החוצה לאחר שרכשה את כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד והשאילה את הארגנטינאי למילאן תמורת 36 מיליון יורו ואופציה לרכוש אותו בסיום העונה.


"כבר בגמר גביע הבנתי שמשהו קורה", גילה היגוואין. "רונאלדו הצטרף וראשי המועדון אמרו שאין לי מקום יותר בקבוצה. הדבר הכי טוב מבחינתי בסיטואציה שנוצרה היה מעבר למילאן. רצון לנקום? אין אצלי דבר כזה, זה לא קיים מבחינתי. השחקנים והאוהדים של יובנטוס כיבדו אותי, ההנהלה היא זו שבעטה אותי החוצה".


לסיום, היגוואין החמיא לרונאלדו הברזילאי: "אי אפשר להשוות אותו לאף שחקן כדורגל אחר. הערצתי אותו בתור ילד", והבהיר מי הכי גדולים ששיחקו לצידו: "ליאו מסי וגוטי".




 היגוואין במדי יובנטוס. "נקמה? אין אצלי דבר כזה" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי