נשיא יובנטוס: "אני בטוח שכריסטיאנו רונאלדו חף מפשע"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

אנדראה אניילי דיבר אל הפרשה בה מסובך הפורטוגלי: "ביקשתי ממנו שיגיד לי את האמת, אני מאמין שלא עשה דבר ואנחנו נעמוד לצידו". מרסלו התייחס אל עזיבתו של החלוץ: "ההיסטוריה ריאל מדריד הייתה מרשימה גם לפניו"

(גודל טקסט)

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, התייחס לפרשת האונס של כריסטיאנו רונאלדו וקתרין מאיורגה וטען שהוא מאמין לכריסטיאנו רונאלדו אחרי ששוחח איתו ואמר לו: "תסתכל לי בעיניים. האם אנסת או לא?". אניילי אמר שהוא בטוח שרונאלדו לא עשה דבר והוא חף משפע אחרי השיחה האישית בין השניים.

אניילי סיפר שהייתה לו שיחה עם רונאלדו בה אמר לו שהוא מעריך מאוד את ההתייחסות שלו לקבוצה, מוסר העבודה ואת התפוקה שלו במועדון עד כה. לאחר מכן שניצל את השיחה האישית מחוץ למגרש לשאול את רונאלדו על פרשת האונס והוא טען שראה בעיניו שרונאלדו לא משקר והוא לא עשה משהו לא חוקי. לדברי אניילי: "הדלתות של יובנטוס תמיד יהיו פתוחות עבור רונאלדו. אנחנו מתייצבים לצידו וניתן לו כל עזרה אפשרית". הוא אמר את הדברים באסיפת בעלי מניות של יובה.

בתוך כך התייחס מרסלו חברו של רונאלדו לשעבר בריאל מדריד לשחקן ואמר: "הוא כדורגלן ענק, אבל ריאל מדריד יכולה להסתדר בלעדיו. המועדון גדול מכל שחקן אחר. בראיון לאתר של מרסלו ביו טיוב אמר המגן הברזילאי: "ההיסטוריה של ריאל מדריד הייתה מרשימה לפני רונאלדו והוא הוסיף לה פרק חשוב נוסף בהיסטריה, אבל כשהוא יפרוש ריאל מדריד עדיין תהיה שם".


מרסלו. "ההיסטוריה של ריאל מדריד הייתה מרשימה לפני רונאלדו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי